Алла Чуб
Я – вчитель хімії, закінчила Полтавський національний педагогічний університет. Працюю у школі, тому добре знаю програму та вимоги до учнів. На заняттях пояснюю складні теми простою мовою, використовую приклади з життя та підбираю індивідуальний підхід до кожного. Мої учні не лише підвищують оцінки, а й починають розуміти та любити хімію.
Я – вчитель хімії, закінчила Полтавський національний педагогічний університет. Працюю у школі, тому добре знаю програму та вимоги до учнів. На заняттях пояснюю складні теми простою мовою, використовую приклади з життя та підбираю індивідуальний підхід до кожного. Мої учні не лише підвищують оцінки, а й починають розуміти та любити хімію.
Деталі про досвід викладання:
Моя методика базується на покроковому поясненні матеріалу з обов’язковим поєднанням теорії та практики. Для кращого запам’ятовування я використовую схеми, таблиці та асоціації. Кожен урок підлаштовую під потреби конкретного учня: ми можемо ліквідувати прогалини у знаннях, глибше опрацювати складні теми або цілеспрямовано готуватися до ДПА та НМТ. Використання сучасних освітніх ресурсів та інтерактивних завдань робить навчання цікавішим і результативнішим.
Я дипломований фахівець: закінчила Полтавський національний педагогічний університет. Викладаю хімію у школі, маю практичний досвід роботи з дітьми різного рівня підготовки. Умію пояснити складні теми простою та доступною мовою. Працюю індивідуально з кожним учнем, враховуючи його темп навчання та сильні сторони. Допомагаю підготуватися до контрольних, ДПА, ЗНО/НМТ. Створюю дружню та мотивуючу атмосферу на заняттях. Методики викладання: використання покрокових пояснень для формування міцної бази знань; візуалізація матеріалу: схеми, таблиці, асоціації для кращого запам’ятовування; розбір завдань різних рівнів складності – від базових до олімпіадних; поєднання теорії та практики: кожна тема закріплюється прикладами й розрахунковими вправами; індивідуальний підхід – адаптую методику до потреб учня (заповнення прогалин, поглиблене вивчення, підготовка до іспитів); використання сучасних освітніх ресурсів та інтерактивних вправ для кращого засвоєння.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором