Роксолана Вербило
Допомогаю дітям із РДУГ (розлад дефіциту уваги з гіперактивністю) у виконанні домашніх завдань (з психологічним підходом) віком від 8 років і включно до 7-го класу. Можу допомогти з усіма предметами крім іноземних мов та математи.
Допомогаю дітям із РДУГ (розлад дефіциту уваги з гіперактивністю) у виконанні домашніх завдань (з психологічним підходом) віком від 8 років і включно до 7-го класу. Можу допомогти з усіма предметами крім іноземних мов та математи.
Мене звати Роксолана, я — дипломований психолог і мама дитини з ГРДУ.
Я добре розумію, наскільки складним може бути процес виконання домашнього завдання для дітей з дефіцитом уваги. Проблема не в тому, що дитина «не хоче» вчитись. Насправді кожна дитина хоче бути успішної і чути в свою сторону хороші слова. Але через те, що таким діткам дуже важко втримувати увагу, навчання їм дається важче ніж іншим. Я хочу зазначити, що у діток з ГРДУ немає порушення зі сторони інтелекту. Увага таких діток швидко виснажується, немов хтось постійно перемикає канали в голові і саме тому їм так важко засвоювати навчальний матеріал.
Моя робота полягає в тому, щоб навчити дитину повертати увагу до навчання. Я використовую прийоми, які допомагають тримати фокус через зміну виду діяльності, залучення емоцій, короткі паузи, питання, ігрові елементи.
Я не є репетитором у звичному розумінні.
Я допомагаю дитині виконати всі домашні завдання, використовуючи спеціальні техніки для утримання уваги. Моя мета — щоб завдання не просто було записане в зошиті, а щоб знання залишилися в голові, були зрозумілі й засвоєні, і дитина могла їх переказати своїми словами.
Я використовую методики, які допомагають дитині:
• залишатися в контакті та зберігати інтерес до завдання;
• краще розуміти текст (наприклад, параграф із біології чи географії);
• засвоювати знання через розмову, приклади та власні асоціації;
• навчатися без перевтоми та негативних емоцій.
Мій підхід ґрунтується на розумінні природи ГРДУ, психології розвитку дитини та власному досвіді.
Я допомагаю дітям виконувати домашнє завдання так, щоб кожне завдання ставало для дитини маленькою перемогою, а батьки могли нарешті видихнути і зайнятися своїми справами, не переживаючи, що дитина піде до школи без знань в голові.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором