Дмитро Дмитрів
Мене звати Дмитро, мені подобається ділитися знаннями та допомагати учням розібратися в темах, які спочатку здаються складними. У своїй роботі я прагну створити дружню атмосферу, де учень не боїться ставити запитання й робити помилки.
Мене звати Дмитро, мені подобається ділитися знаннями та допомагати учням розібратися в темах, які спочатку здаються складними. У своїй роботі я прагну створити дружню атмосферу, де учень не боїться ставити запитання й робити помилки.
Деталі про досвід викладання:
Візуалізація та графічне моделювання:
Використовую малюнки, прості анімації, щоб учні “бачили” математику. Наприклад, дроби можна показати як шматочки піци або частини кубика Рубіка.
Переваги: діти швидше розуміють абстрактні поняття, тренують уяву та аналітичне мислення, легше запам’ятовують.
Пояснюю нову тему через історії з реального світу.
Переваги: легше запам’ятовують матеріал, зростає цікавість до науки, формуються асоціативні зв’язки.
Я студент фізико-технічного факультету, який любить математику та вміє пояснювати її просто і зрозуміло. Працюю з учнями 5–6 класів, допомагаю заповнити прогалини в знаннях, розібратися у складних темах і впевнено почуватись на уроках. На заняттях створюю дружню й спокійну атмосферу, щоб дитина не боялась робити помилки й навчалась із задоволенням. Кожне заняття підлаштовую під потреби учня, щоб навчання було ефективним і цікавим.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором