Марія Терещук  репетитор  Історії України онлайн

Марія Терещук

300 грн/год
300 грн/год

Мене звати Марія, я цілеспрямована й чутлива людина, яка прагне гармонії між розвитком розуму, душі й тіла. Я цікавлюсь психологією, філософією, соціологією, політологією, історією та географією, бо хочу краще розуміти світ і людську природу. У житті я намагаюся бути щирою, емпатійною й відкритою до нових вражень.

Марія Терещук

Мене звати Марія, я цілеспрямована й чутлива людина, яка прагне гармонії між розвитком розуму, душі й тіла. Я цікавлюсь психологією, філософією, соціологією, політологією, історією та географією, бо хочу краще розуміти світ і людську природу. У житті я намагаюся бути щирою, емпатійною й відкритою до нових вражень.

Предмети

Історія України

Географія

Історія України

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • Підготовка до ДПА (9 клас)
  • 10-11-й класи
  • 5-6-й класи

Деталі про досвід викладання:

Навчаюсь в Уманському державному педагогічному університеті за спеціальністю «Історія і правознавство». Під час навчання особливу увагу приділяю методології історичних досліджень, аналізу першоджерел, інтегрованому підходу до викладання гуманітарних дисциплін і застосуванню сучасних технологій у навчальному процесі.

Географія

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • 10-11-й класи
  • 5-6-й класи

Деталі про досвід викладання:

Навчаюсь в Уманському державному педагогічному університеті за спеціальністю «Історія і правознавство», однак у своїй педагогічній діяльності також активно розвиваю професійні компетентності у сфері викладання географії.

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

У своїй роботі поєдную традиційні та інноваційні підходи. Основним принципом вважаю діяльнісний, учень-центричний підхід, який передбачає активну участь учня в навчальному процесі. Використовую елементи проблемного навчання, коли учні самостійно шукають відповіді на поставлені запитання, формулюють гіпотези, аналізують історичні документи або карти, дискутують, аргументують свої думки.
Я переконана, що сучасний урок має бути не лише джерелом інформації, а й простором для відкриттів, співпраці та творчості. Тому прагну створювати доброзичливу атмосферу, де учні не бояться висловлювати свою думку, навіть якщо вона відрізняється від загальноприйнятої. Активно використовую елементи педагогіки партнерства, спираючись на взаємну повагу, довіру, діалог і співпрацю. Учні не просто слухачі, а співтворці навчального процесу.
Учні розвинуть критичне й географічне мислення, навчаться аналізувати карти та джерела, працювати з інформацією, робити висновки й бачити взаємозв’язки у світі. Вони стануть більш свідомими, допитливими та зацікавленими у пізнанні природи, суспільства й свого місця в ньому.

Освіта:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (УДПУ), студент, 2026
Спеціальність/кваліфікація:
Середня освіта (Історія. Правознавство)
Вік:
18-25
Досвід:
більше 1 року