Владислав З.
Київ
Засвоєння курсу історії буде базуватися на асоціативному та логічному підходах. Освоїти весь курс історії за один навчальний рік і парелельно готуватися за іншими предметами дуже важко, тому і не дивно, що учні часто-густо гублятся під таким навантаженням. Я не вимагатиму від учнів зубрити все підряд, тому що слід запам'ятовувати лише одну основну дату і послідовність подій. Мій підхід - це ряд алгоритмів, підібраних до кожної з тем, при застосуванні якого учневі стає одразу зрозуміло, яка відповідь вірна. Така простота досягається завдяки історичному баченні учня конкретної теми. Наприклад, простий набір слів: скіфи—сармати—готи—гуни, легкий для запам'ятовування, але дуже важливий, бо розкриває періодизацію панування кочових племен на території України. Знаючи подібні алгоритми, учень ніколи не буде падати духом перед найскладнішими завданнями.
Усіма матеріалами учень забезпечується викладачем. Оскільки, для ЗНО необхідно знати не лише дати та події, але й який вигляд мають культурні пам'ятки та розумітися на історичних картах
Структура уроку:
1. Перевірка попередньої теми - коротка розмова, або тест.
2. Монолог викладача стосовно нової теми (загальні і ключові моменти теми)
3. Робота з навчальними матеріалами (роздруківки, схеми спрощення, тощо)
4. Спільне вирішення тестів (щоб перевірити, як мислить учень і корегувати хід його думок)
5. Домашня задання (тести, ключові дати та події)
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором