Репетитор - Олександр М. id: 31549

Олександр М.

400 грн/год
400 грн/год

Олександр М.

Предмети

Англійська мова

Англійська мова

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • Підготовка до ДПА (9 клас)
  • TOEFL
  • Університетські курси
  • 10-11-й класи
  • Розмовна мова
  • Рівень А1-А2 (Beginner, Elementary)
  • Рівень B1-B2 (Intermediate)
  • Репетитор для початківців
  • Ділова та бізнес мова
  • Вступ за кордон
  • Граматика
  • Рівень C1-C2 (Advanced, Proficiency)
  • 5-6-й класи
  • IELTS

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Мій досвід роботи з учнями та викладання англійської мови студентам становить понад 16 років. За цей час підготував сотні учнів до здачі шкільних тестів, роботи та навчання за кордоном, співбесід в міжнародні компанії в Києві і для інших приватних цілей.

Оскільки іноземною мовою я почав серйозно займатися досить пізно (у старших класах), то мені часто доводилося самостійно продиратися через терни мови. Але з іншого боку, це допомогло мені зрозуміти причини проблем, з якими стикаються всі учні, так як бачу в них себе колишнього. Це дозволяє мені доступно і чітко пояснювати і навчати.

Глибоко переконаний, що якщо в учня дійсно є бажання оволодіти мовою, а при роботі з викладачем у нього цього не виходить, то в цьому винен тільки викладач. Я вважаю, що зубрити граматику не можна. Якщо викладач говорить, що «це треба зазубрити», то він визнається у власному непрофесіоналізмі. Так йому просто легше. Або просто не знає, як пояснити.

Величезне задоволення мені приносить бачення прогресу учня, особливо якщо він починає з нуля. Викладання для мене не тільки спосіб заробляння грошей, але й стиль життя. Мені це подобається.

Я перепробував безліч методик вивчення іноземних мов і виробив власну. Суть її полягає в тому, щоб навчити думати англійською. Справа в тому, що відрізняються види мислення (наші та іноземні), мови – лише наслідок цього. Можна роками зубрити слова і вчити граматику, але не домагатися особливих результатів. Тобто, вчимо англійську, а думаємо українською або російською. Кожен раз переводимо в голові. Це гальмує і відбиває охоту. Особлива увага приділяється не тільки говорінню, але і сприйняття на слух – навчити говорити легше, ніж навчити розуміти.

Головне в навчанні-це мотивація. Якщо учень бачить, що він все розуміє і у нього виходить – це найкращий стимул. Він повинен говорити (нехай простими реченнями) на першому занятті. Мова не потрібно вчити роками. Роками його можна вдосконалити. Але досягнення гарного базового рівня йде максимум кілька місяців (все залежить від часу та мотивації). Така закордонна практика викладання на відміну від нашої (10 років вчив в школі і нічого не вивчив).

Я знаю це з власного досвіду, так як крім університетських англійської та німецької мов самостійно вивчав: іспанська, французька та італійська. Я намагаюся максимально скоротити час на оволодіння мовою, а не тягнути гуму, вивчаючи алфавіт і т. д. В даний час працюю над програмою-запоминалкой, яка дозволить не зазубрювати слова, а запам'ятовувати їх за певним асоціаціям. Ефективність перевірена на сотні студентів та учнів. Так само планую створення власного YouTube каналу в даному напрямку.

Багато хто з моїх студентів і учнів працюють в IT-компаніях, міжнародних компаніях з логістики, навчаються у внз Канади, США, Німеччини, Австрії, Чехії та Польщі.
Також практикую корпоративне навчання.

Освіта:
Житомирський державний університет, Київський національний лінгвістичний університет, Харківський національний університет, кандидат філологічних наук, доцент, 2002
Вік:
Досвід:
більше 10 років

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором