Світлана Л.
Київ
Перший клас школи – один з найбільш важливих і важких періодів в житті дітей.
Оволодіння общеучебными вміннями – рахувати, читати, писати – в дошкільному віці однозначно не свідчить про його психологічної готовності до шкільного навчання, а їх відсутність у початківця школяра психологічної про не готовність до навчання.
Важливіше наявність у дитини «психологічного фундаменту», на якому будуть формуватися навички читання, письма, рахунку, інтелектуальний і особистісний розвиток.
Моя робота полягає:
1. Проводжу первинну діагностику рівня розвитку дитини. Це дає можливість оцінити які функції вимагають розвитку або корекції (пам'ять, мислення, увагу, сприйняття, просторові уявлення, аналіз, синтез, умовиводи і узагальнення).
2. За результатами діагностики складається індивідуальна програма розвитку дитини.
Час заняття 60 хв.
Місце проведення заняття - за домовленістю.
Про себе: працюю в школі психологом. Маю великий досвід спілкування з дітьми, їх батьками, а також вчителями.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором