Мадіна К.
У 2020 році закінчила повний курс університету з відзнакою за спеціальністю «Середня освіта : українська мова та література» , отримала професійну кваліфікацію «Магістр української філології,вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури. Викладач вищої освіти». Працюю вчителем української мови та літератури у Панчівському ліцеї.
У 2020 році закінчила повний курс університету з відзнакою за спеціальністю «Середня освіта : українська мова та література» , отримала професійну кваліфікацію «Магістр української філології,вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури. Викладач вищої освіти». Працюю вчителем української мови та літератури у Панчівському ліцеї.
Деталі про досвід викладання:
На уроках української мови та літератури використовую інтерактивні методи та прийоми в 5
– 6 класах, то я, звичайно, використовую не весь їх спектр, а тільки
найдоступніші, найзрозуміліші для учнів. Це такі, як: «Мікрофон», «Мозковий
штурм», метод «ПРЕС», «Займи позицію», «Незакінчене речення», робота в
парах, «Навчаючи – учусь».
Інтерактивну технологію метод «ПРЕС» застосовую, якщо потрібно
учням довести і обґрунтувати свою точку зору.
Методична проблема, над якою працюю«Формування і розвиток практичних умінь і навичок на уроках української мови і літератури як умова досягнення учнями мовної та комунікативної компетентності»
Атмосферу зацікавленості створюю такими методами:
- нестандартним формулюванням теми уроку, наприклад: «Доля нескореної (Роздуми про життя і творчість Лесі Українки, 8 клас)»; «Недосяжна і нерозгадана (життя і творчість Ліни Костенко, 7 клас)»; «У майстерні слова (способи творення дієслів, 7 клас)» тощо;
- повідомлення незвичної форми уроку: урок-подорож, урок-гра, урок-літературний суд, урок-дослідження, урок-ярмарок, урок-КВК;
- оригінальним вступом;
- визначенням виду роботи учнів на певних етапах уроку: робота в парах, у групах;
- умілим добором методичних прийомів;
- використанням музики й живопису, які сприяють розвитку уяви, викликають різноманітні асоціації.
На уроках української мови та літератури використовую такі інтерактивні методи та прийоми:
«Знайди помилку». Свідомо допускаю в прочитаному або написаному заздалегідь тексті чи реченні помилку, яку потрібно помітити.
«Словограй». Кожній команді пропоную кілька карток з написаними словами. Завдання: першій команді з-поміж карток вибрати ті, на яких слова написані правильно, другій команді – ті, на яких слова написані неправильно.
«Загадкова торбинка». Гра сприяє активізації та розвиткові розумових і мовленнєвих здібностей учнів, мислення, пам’яті, виробленню уваги, спостережливості. Учасники команд по черзі витягають з торбинки номерки запитань, на які мають дати відповідь. Якщо команда не знає відповіді, на допомогу приходять суперники і заробляють собі додатковий бал.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Готую до НМТ( українська мова та література), надаю послуги репетитора для учнів 5-6 кл.
Предмет:
Українська мова та література
Ціна
250 грн/год
Готую до НМТ( українська мова та література), надаю послуги репетитора для учнів 5-6 кл.
Предмет:
Українська мова та література
Ціна
250 грн/год