Ярослав Смілянець
Вчитель інформатики, математики.
Вчитель інформатики, математики.
Деталі про досвід викладання:
Не займаюсь заучуванням формул та алгоритмів. Задача має розв'язуватись шляхом логічних міркувань та використання власноруч отриманих закономірностей та формул.
На заняттях не треную учнів бути калькулятором, завдання полягає у виявленні закономірностей з їх подальшим доведенням та формулюванням у теореми. Саме так, а не у зворотному порядку. Умовно знання теорії можна поділити на 5 рівнів:
1) не знаю про що йдеться, вперше чую;
2) знаю правило (теорему, формулу), але не розумію, як підставити туди конкретні значення;
3) знаю правило (теорему, формулу) та можу підставити туди конкретні значення;
4) інтуїтивно розумію закономірність і її основі намагаюся зрозуміти теорему (правило, формулу)
5) розумію закономірність та вмію її довести.
Перші три рівні намагаюся усунути після навчання у школі. Якщо мета навчання - вийти на гідний рівень, слід розпочинати з 5-6 класів. При систематичному навчанні протягом року цілком реально вийти високий рівень навчання, але цього потрібно докласти чимало зусиль. Якщо прогалин майже немає, можна не повертатися, а ліквідувати їх принагідно, при вирішенні завдань старших класів. Якщо мета занять - підготовка до ЗНО, є сенс проводити заняття по півтори-дві години, щоб підготуватися до тривалого тесту та майбутніх пар (це не обов'язково, але корисно).
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором