Марія Н.
Роблю заняття якісними і цікавими, допоможу досягти поставленої мети у вивченні мови, адже головне працювати і любити те, що робиш)
Роблю заняття якісними і цікавими, допоможу досягти поставленої мети у вивченні мови, адже головне працювати і любити те, що робиш)
Деталі про досвід викладання:
Підготовка до іспитів TOEFL/IELTS: розбираємо типи завдань, робимо якомога більше тренувальних тестів, щоб здобути потрібні практичні навички. Вчимо багато слів, адже це важливо для усіх аспектів тестів. Розбираємо проблемні граматичні теми, якщо у цьому є потреба.
Граматика: спочатку детально пояснюю тему, використовую методи візуалізації. Наприклад дошки Miro. Потім робимо багато вправ на цю та суміжні теми.
Рівні A1-A2, B1-B2: заняття складається з граматичної, лексичної та розмовної частин.
Освіта: отримала диплом бакалавра з міжнародних відносин в Інституті міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка. Маю кваліфікацію перекладача (англійська мова).
досвід:
- рік працювала в British Council Ukraine помічницею викладача. Під час роботи ознайомилася з особливостями викладання англійської мови для рівнів A1-B1. В мої обов'язки входило асистувати під час занять і проведення письмових вступних тестів на курси.
- 2 роки працювала викладачем англійської онлайн в English Office. Готувала студентів до здачі IELTS, TOEFL та ЗНО. Мої студенти успішно здавали іспити на потрібні їм рівні.
Мої методи викладання
Підготовка до іспитів TOEFL / IELTS
- спочатку пояснюю структуру тесту, знайомлю з усіма видами завдань і їх специфікою;
- на наступному етапі розглядаємо кожну з частин тестів докладно. Розподіляємо навантаження в залежності від рівня і особистих побажань студента. Тобто якщо проблеми з письмовою частиною, то робимо акцент на ній, так само з будь-яким іншим блоком іспитів. Якщо специфічних проблем немає, то готуємося рівномірно;
- мій метод полягає у виконанні якомога більшої кількості тестових завдань і детальному аналізі помилок. Так студент виробляє навички, необхідні для здачі тесту;
- даю багато слів на запам'ятовування для розширення лексичного запасу. Якщо виникають специфічні проблеми з граматикою, то розбираємо потрібні граматичні конструкції, які можна використовувати в письмовій частини тестів.
граматика
- доступно пояснюю складні граматичні конструкції, допоможу розібратися з часом і артикля. Для якомога якіснішого сприйняття студентом матеріалу використовую різні методи візуалізації. Наприклад, дошки Miro;
- після пояснення йде практична частина. Робимо якомога більше завдань на обрану тему, поєднуючи її з іншими суміжними темами. Наприклад, використання минулих часів.
Рівні A1-A2, B1-B2
Якщо студент не має на меті підготовку до тестів, а хоче взагалі підтягнути рівень англійської, то заняття будується наступним чином:
1) Коротка гра-розігрів (на запам'ятовування слів або граматичні вправи через Quizlet, pinterest, Kahoot)
2) розбираємо нову тему з граматики (пояснюю теорію, робимо вправи)
3) Тема - лексика (пояснюю значення слів і особливості їх застосування, робимо практичні вправи, щоб студенту менше довелося вчити вдома)
4) Розмовна частина (дискутуємо на розмовну тему, з якої вчили слова. Наприклад, освіту, спорт чи подорожі).
Заняття проходять на англійській. Рівень A1-A2 переходжу на українську або російську більше, але все одно хочу якомога менше її використовувати при роботі зі студентами. Однак, граматичні теми пояснюю українською або російською.
Загалом ставлюся до студентів як до рівних собі, тобто прислухаюся до побажань, підбудовуюся під особливості студента у вивченні англійської.
Створюю дружню і неформальну атмосферу, адже тільки так нові знання і навички засвоюються)
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором