Юлія С.
Репетитор-методист з англійської мови. Працюю лише з підлітками. Вмію мотивувати і надихати :) Матеріали підбираю цікаві та ефективні та створюю сама.
Репетитор-методист з англійської мови. Працюю лише з підлітками. Вмію мотивувати і надихати :) Матеріали підбираю цікаві та ефективні та створюю сама.
Деталі про досвід викладання:
Маю власні розробки, постійно створюю нові інтерактивні завдання під цілі та інтереси кожного учня. Також використовую уже створені колегами додаткові цікаві матеріали окрім основного підручника. Ваші хобі, улюблені фільми,пісні, кумири і тд будуть обов'язково включені в заняття.
Немає здібностей до вивчення мов? МІФ! Вже близько 10 років мої учні доводять, що всі можуть навчитись спілкуватись англійською! В будь-якому віці, головне – мета і бажання. Ми проводимо заняття на платформі Zoom – це один із найзручніших способів.
Працюю з учнями 12+. Тільки індивідуально! На мою думку, це найефективніший спосіб.
Маю вищу освіту за спеціальністю «Англійська мова та світова література». Але цим мої знання не обмежені. Окрім власних спостережень та досліджень, я проходила і проходжу курси у талановитих учителів, методистів та носіїв мови, щоб навчати своїх учнів тільки сучасній мові. Читаю, слухаю, дивлюсь і практикую свою англійську, адже мова змінюється щоденно і викладачу необхідно тримати руку на пульсі.
Обожнюю свою роботу через можливість допомогти людям розкрити свої таланти й отримати більше можливостей реалізуватись у житті, а також бути ближче до своїх кумирів, спілкуватись із ними та дивитись улюблені фільми і серіали в оригіналі, розуміти тексти пісень.
На заняттях використовую різні методики, методи та прийоми, залежно від ситуації та індивідуальних особливостей учня, його інтересів та типу сприйняття. Та все ж в основі - комунікативний підхід, як один із найефективніших. Формулюємо мету і побажання студентів. Ми вчимося один в одного, ділимось новими фактами, також це чудове поле для творчості як учителя, так і студента. Часто використовуємо індуктивний метод, тому що, набагато цікавіше і ефективніше, коли студент сам виводить правило, ніж його формує учитель. Звичайно, куди ж без улюблених фільмів, серіалів, пісень, книг і тд?
Маю власні розробки, постійно створюю нові інтерактивні завдання під цілі та інтереси кожного учня. Також використовую уже створені колегами додаткові цікаві матеріали окрім основного підручника.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором