Юлія Сеттарова
Репетитор-методист з англійської мови. Працюю лише з підлітками. Вмію мотивувати і надихати :) Матеріали підбираю цікаві та ефективні та створюю сама.
Репетитор-методист з англійської мови. Працюю лише з підлітками. Вмію мотивувати і надихати :) Матеріали підбираю цікаві та ефективні та створюю сама.
Деталі про досвід викладання:
Маю власні розробки, постійно створюю нові інтерактивні завдання під цілі та інтереси кожного учня. Також використовую уже створені колегами додаткові цікаві матеріали окрім основного підручника. Ваші хобі, улюблені фільми,пісні, кумири і тд будуть обов'язково включені в заняття.
Немає здібностей до вивчення мов? МІФ! Вже близько 10 років мої учні доводять, що всі можуть навчитись спілкуватись англійською! В будь-якому віці, головне – мета і бажання. Ми проводимо заняття на платформі Zoom – це один із найзручніших способів.
Працюю з учнями 12+. Тільки індивідуально! На мою думку, це найефективніший спосіб.
Маю вищу освіту за спеціальністю «Англійська мова та світова література». Але цим мої знання не обмежені. Окрім власних спостережень та досліджень, я проходила і проходжу курси у талановитих учителів, методистів та носіїв мови, щоб навчати своїх учнів тільки сучасній мові. Читаю, слухаю, дивлюсь і практикую свою англійську, адже мова змінюється щоденно і викладачу необхідно тримати руку на пульсі.
Обожнюю свою роботу через можливість допомогти людям розкрити свої таланти й отримати більше можливостей реалізуватись у житті, а також бути ближче до своїх кумирів, спілкуватись із ними та дивитись улюблені фільми і серіали в оригіналі, розуміти тексти пісень.
На заняттях використовую різні методики, методи та прийоми, залежно від ситуації та індивідуальних особливостей учня, його інтересів та типу сприйняття. Та все ж в основі - комунікативний підхід, як один із найефективніших. Формулюємо мету і побажання студентів. Ми вчимося один в одного, ділимось новими фактами, також це чудове поле для творчості як учителя, так і студента. Часто використовуємо індуктивний метод, тому що, набагато цікавіше і ефективніше, коли студент сам виводить правило, ніж його формує учитель. Звичайно, куди ж без улюблених фільмів, серіалів, пісень, книг і тд?
Маю власні розробки, постійно створюю нові інтерактивні завдання під цілі та інтереси кожного учня. Також використовую уже створені колегами додаткові цікаві матеріали окрім основного підручника.