Олександра С.
Я працюю з дітками вже більше чотирьох років, легко знаходжу з ними спільну мову. Моя "стратегія" навчання - більше практики, гри та діалогу.
Я працюю з дітками вже більше чотирьох років, легко знаходжу з ними спільну мову. Моя "стратегія" навчання - більше практики, гри та діалогу.
Київ
Закінчила НПУ імені М. П. Драгоманова та Київський університет імені Бориса Грінченка, працювала в Києво-Печерському ліцеї "Лідер" №171, зараз працюю в Приватному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Академія сучасної освіти" з поглибленим вивченням іноземних мов.
Вступ до першого класу - це завжди тривожний процес не тільки для батьків, а й для дитини, тому мої заняття спрямовані на те, щоб розвивати уміння та навички дитини в декількох напрямках: мовленнєвому, естетичному і соціальному, формувати комунікативні навички. Підготовчі заняття включають у себе розвиток пам’яті та уяви, усного мовлення, формування навичок з письма та читання, надання елементарних знань з математики і про навколишній світ.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором