Анастасія С.
На практиці доводжу, що вчитель може бути не тільки наставником, але і справжнім другом на шляху до вивчення іноземної мови.
На практиці доводжу, що вчитель може бути не тільки наставником, але і справжнім другом на шляху до вивчення іноземної мови.
Деталі про досвід викладання:
Я будую навчальний процес у відповідності до потреб учня/учениці, зберігаючи при тому максимально доброзичливу та спокійну атмосферу. Розглядаючи навіть складні для розуміння теми, знаходжу можливість подати їх у більш зрозумілому та цікавому світлі. Я роблю наголос на правильну вимову, бо вважаю цей фактор дуже важливим у нашому сучасному світі. Працюю над розвитком усіх чотирьох навичок (слухання, читання, говоріння, написання).
За спиною я маю чотири роки у Ніжинському державному університеті, складений іспит на рівень знання мови та вже понад два роки активної практики зі школярами різного віку.
Починаючи з самого початку, я намагаюся підтримувати дружню атмосферу, тим самим допомагаючи учням долати бар’єри та відшліфовувати їхні знання цікавими завданнями. Як правило, самі заняття проходять досить спокійно, злагоджено, з урахуванням інтересів та потреб дитини.
Увесь навчальний процес ділю на декілька секцій: час для говоріння, граматики та практики через слухання аудіо/відео, написання творів/ессе/т.д. Вважаю, що структурована система допомагає краще засвоювати теми та досягати гарних результатів.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором