Наталя М.
Викладаю, пишу. У 2014 навчалась у Нідерландах, і тепер втілюю в життя ті прекрасні речі, що трапились зі мною на лекціях голандських викладачів.
Викладаю, пишу. У 2014 навчалась у Нідерландах, і тепер втілюю в життя ті прекрасні речі, що трапились зі мною на лекціях голандських викладачів.
Деталі про досвід викладання:
Привіт, я твій майбутній учитель. Я говорю «ні» одноманітності, страху помилок та шаблонній грі.
Я вчу грати, чути і розуміти твори і як автор, і як виконавець. Всі домашні завдання моїх учнів - це творчий ритуал, що допомагає їм шукати себе в музиці. Сценічні практики та досвід допомогли мені побудувати методику, завдяки якій сцена - це не добровільно-примусові концерти, а найщиріший та найближчий партнер творчого Я.
Деталі про досвід викладання:
Мені свого часу дуже пощастило, мій перший вчитель сольфеджіо фантастично цікаво викладав предмет! Ми, його учні, сміялись, імпровізували, уявляли графічно кожний музичний твір та наввипередки писали диктанти. Може навіть саме тому я зараз пишу музику та викладаю дітям теоретичні предмети з не меншим захопленням, ніж гру на фортепіано
Якщо є деякі пробіли - надолужимо, знайдемо їх у музичних творах або навіть напишемо свій.
Ти порозумієшся з предметом
Я вчилася в Україні і в Голландії.
Мої учні - діти різних країн, культур і вікових груп. Наймолодший мій учень - 3х річний хлопчик, найстаршому було трохи більше 40. Деякі стали професійними піаністами, багато хто почав писати музику або грати у бенді, і майже всі залишились у музиці як у одному з головних творчих ресурсів.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором