Володимир М.
Люблю ділитися знаннями з історії, основ правознавства та предмету "Людина і світ".
Люблю ділитися знаннями з історії, основ правознавства та предмету "Людина і світ".
Київ
Освіта - НПУ ім. М.П. Драгоманова (1994)
Досвід роботи:
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського (1993-2017)
Український гуманітарний ліцей КНУ імені Тараса Шевченка (2017-2018)
Приватна школа "Mainstream School" (2017-2018)
Гімназія "Академія" (2019-2020)
Методи:
- метод діалогу та аналогій;
- метод активного пригадування;
- метод цілісного сприйняття історичного процесу;
- метод використання структурно-логічних схем та "карт пам'яті"
- метод розв'язування історичних задач
Особливості:
- постійний діалог з учнем, а не просто "начитування лекції";
- успіх залежить від взаємних зусиль учня (абітурієнта) та учителя (репетитора);
- створення ситуації успіху (учень розуміє, що він робить і навіщо, бачить логіку історичного процесу, а не
просто тренує пам'ять, бачить взаємозв'язки між подіями, процесами, епохами)
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором