Репетитор - Володимир М. id: 82337

Володимир М.

250 грн/год
250 грн/год

Люблю ділитися знаннями з історії, основ правознавства та предмету "Людина і світ".

Володимир М.

Люблю ділитися знаннями з історії, основ правознавства та предмету "Людина і світ".

Предмети

Історія України

Правознавство

Історія України

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • Підготовка до ДПА (9 клас)
  • 10-11-й класи

Правознавство

Рівні викладання

  • 10-11-й класи

Місця занять

В учня:

Київ

  • Шевченківський
    • Старий Київ
    • Лук'янівка
    • Татарка
    • Шулявка
    • КПІ (Політехнічний інститут)
    • Дорогожичі
    • Сирець
    • Нивки
    • Берестейська
    • Залізничний Вокзал
    • Університет
    • Театральна
    • Льва Толстого
    • Золоті Ворота
  • Дніпровський
    • Березняки
    • Русанівка
    • Лівобережний масив
    • Стара Дарниця
    • Чернігівська
  • Оболонський
    • Оболонь
    • Героїв Дніпра
    • Мінський масив
    • Почайна (Петрівка)
  • Печерський
    • Печерськ
    • Кловська
    • Липки
    • Палац спорту
    • Арсенальна
    • Дружби народів
    • Хрещатик
    • Майдан Незалежності
  • Подільський
    • Поділ
    • Куренівка
    • Тараса Шевченка
    • Поштова площа
  • Святошинський
    • Академмістечко
    • Житомирська
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Освіта - НПУ ім. М.П. Драгоманова (1994)

Досвід роботи:
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського (1993-2017)
Український гуманітарний ліцей КНУ імені Тараса Шевченка (2017-2018)
Приватна школа "Mainstream School" (2017-2018)
Гімназія "Академія" (2019-2020)

Методи:
- метод діалогу та аналогій;
- метод активного пригадування;
- метод цілісного сприйняття історичного процесу;
- метод використання структурно-логічних схем та "карт пам'яті"
- метод розв'язування історичних задач

Особливості:
- постійний діалог з учнем, а не просто "начитування лекції";
- успіх залежить від взаємних зусиль учня (абітурієнта) та учителя (репетитора);
- створення ситуації успіху (учень розуміє, що він робить і навіщо, бачить логіку історичного процесу, а не
просто тренує пам'ять, бачить взаємозв'язки між подіями, процесами, епохами)

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором