Анастасія Ш.
Вчитель 1-4 класів, іноземних мов та зарубіжної літератури. Прагну вдосконалюватися та вкладати найкраще в дітей.
Вчитель 1-4 класів, іноземних мов та зарубіжної літератури. Прагну вдосконалюватися та вкладати найкраще в дітей.
Деталі про досвід викладання:
Найбільш ефективними є такі форми парної та групової роботи:
внутрішні (зовнішні) кола (inside / outside circles);
мозковий штурм (brain storm);
читання зигзагом (jigsaw reading);
обмін думками (think-pair-share);
парні інтерв’ю (pair-interviews) та інші.
Методи навчання іноземних мов, що ґрунтуються на гуманістичному підході, допомагають розкрити творчий потенціал учнів і сприяють їх розвитку та вдосконаленню під час навчально-комунікативного процесу.
Деталі про досвід викладання:
РРР
(Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування)
Цей підхід, як можна зрозуміти із назви, передбачає представлення нової лексики чи граматики (нових лексичних чи граматичних функцій), потім практика їх вживання у контрольованих умовах та останній етап – вільне використання вивченого (in freer or free conditions). У цьому методі, як і в деяких інших, граматичні та лексичні функції є найважливішою частиною мови. Типовими видами роботи є ситуативне використання вивченої
Вінниця
Отримала ступінь бакалавра по двох спеціальностях: вчитель початкових класів та вчитель іноземних мов, а також вчитель зарубіжної літератури. Під час навчання проходила практику по спеціальності, та отримала позитивні відгуки від керівництва. Приймала участь у студенських організаціях. Працюю в приватному навчальному закладі.
Професійні навички:
навички організації навчального процесу;
знання педагогіки і психології викладання;
уміння зацікавити учнів;
знання методики викладання;
навички проведення контролю знань учнів;
індивідуальний підхід до учнів;
вільне володіння національною мовою країни викладання.
Особисті якості:
працьовитість, працездатність;
дисциплінованість, відповідальність;
систематичне підвищення свого професійного рівня;
прагнення постійно підвищувати якість навчання.
Received a bachelor's degree in two specialties: a primary school teacher and a teacher of English and German, as well as a teacher of foreign literature. During the training passed an internship in the specialty, and received positive feedback from management. Took part in student organizations. I work in a private school.
Professional skills:
skills of organization of educational process;
knowledge of pedagogy and psychology of teaching;
ability to interest students;
knowledge of teaching methods;
skills of control of students' knowledge;
individual approach to students;
fluency in the national language of the country of instruction.
Personal qualities:
diligence, efficiency;
discipline, responsibility;
systematic improvement of their professional level;
the desire to constantly improve the quality of education.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором