Анна Я.
доброзичливість, врівноваженість, чуйність, тактовність
доброзичливість, врівноваженість, чуйність, тактовність
Одеса
Індивідуальний підхід до кожної дитини.
У підготовку входять заняття по:
- розвитку і вдосконалення моторики;
- підготовка руки до листа (вчимося писати акуратно і правильно);
- формуємо образи букв та цифр;
- вчимося читати грамотно і правильно (з урахуванням логопедичних методик);
- вчимося початковим основам математики (рахунок, поняття геометричних фігур, величини, рівності і.т.д.);
- розвиваємо логіку (вирішуємо різноманітні головоломки для розвитку пізнавальних процесів);
- набуваємо навички самостійно вирішувати поставлені завдання (розвиваємо уяву, пам'ять, увагу і творчі здібності).
профорієнтація (ким хочеш стати? куди вступати? (професійна допомога майбутнім студентам)
• навички роботи з дітьми, підлітками та дітьми групи Різк;
• консультація і допомогою, необхоімо якої викликана несприятливими сімейними обставинами, важкій життєвій ситуацією:
• виявлення ключових проблем;
• розробка програми допомоги і корекцій;
• робота з дітьми ЗПР порушеннями пізнавальних і психічних процесів ЦНС;
• вміння вислухати і зрозуміти людину.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором