Перевірений репетитор
Григорій Коржинський
IB Diploma Programme (AA та AI), SAT, НМТ, побудова математичного мислення. Головна моя ціль - пояснити будь-яким способом, максимально просто. Саме за це зімною працюють. Не важливий попередній рівень учня чи складність програми, є задача навчити - я навчу. Під поставлені строки і задачі чітко даю результат і звітую. Запрошую до співпраці!
Перевірений репетитор
На особистій співбесіді підтверджено:
Наявність документів про освіту
Наявність досвіду та необхідних навичок
Ефективність роботи
IB Diploma Programme (AA та AI), SAT, НМТ, побудова математичного мислення. Головна моя ціль - пояснити будь-яким способом, максимально просто. Саме за це зімною працюють. Не важливий попередній рівень учня чи складність програми, є задача навчити - я навчу. Під поставлені строки і задачі чітко даю результат і звітую. Запрошую до співпраці!
На особистій співбесіді підтверджено:
Деталі про досвід викладання:
IB Diploma Programme (AA та AI),SAT, НМТ, шкільна програма. Моя ціль - пояснити будь-яким способом. Контролюю програму, домашні завдання, звітую про результати батькам. Учень любитиме предмет тільки тоді, коли матиме успіхи.
Працюю із провідними школами Києва, такими як KIS, PSI. Активно працюю з іноземними школами, їх програмами. Маю практику вивчення предмету "з нуля".
Запрошую до співпраці!
Київ
Вітаю, мене звати Григорій! Освітня та наукова діяльність - це мій шлях та найбільший інтерес. В школі мені багато речей здавались незрозумілими, але час показав: ідеї завжди прості, елементарні. Будь - що складне можливо зрозуміло пояснити. Саме за це вміння я найбільше вдячний, воно дозволило мені викладати як малим дітям, в 3 класі, так і дорослим учням на міжнародних програмах, саме за це вміння мені довіряють та зі мною працюють. Колись складне стає простим. Доводжу це своїм прикладом, адже зміг написати та захистити дисертацію, вніс свій вклад не лише в освіту, а й в науку, розвиток економіки. Хоча, коли навчався в школі, мені в моменти здавалось, що я не в змозі зрозуміти складні предмети, а хтось іниший - може. Але ні, це невірно, головне - пояснити, будь - яким способом. Інколи і сам стикаюсь з різним сприйняттям учнями інформації, але пробую багато способів донести матеріал, аж поки не підлаштуюсь під особливості учня, бо люди різні.
Як приватний викладач та вчитель, я працював із різними учнями, школами та програмами - це дало мені розуміння своєрідних методів навчання, специфік сприйняття інформації людьми. Окрім того, робота із європейськими, американськими та українькою програмами дозволяє зовсім інакше відноситись до математики, адже я чітко розумію чого вимагає система освіти та програма від учнів в різних країнах. Розумію проблемлеми, з якими стикаються учні при переході, наприклад, з української програми на ІВ - Programme, або іншу європейську програму. Часто учні різного віку губляться, але я їх підлаштовую під нові умови, вчу та пояснюю, за це зі мною і працюють.
Вчу індивідуально, розроблюю програму та контролюю засвоєння матеріалу. Маю гарні результати, мої учні складають іспити, вступають в іноземні навчальні заклади, акліматизовуються в нових країнах з їх програмами, складають НМТ, показуючи суттєвий ріст.
Працюю із головними європейськими та американськими програмами математики, включаючи ІВ- Programme (AA та AI, рівні SL та HL). Маю учнів з провідних міжнародних шкіл Києва, таких як KIS та PSI. Працюю із учнями, що навчаються за кордоном. Маю успішний досвід підготовки до SAT.
Емоційна складова для мене крайнє важлива. Легкий діалог, просте пояснення та приємна атмосфера дозволяє учню відчувати свій потенціал та головне - не боятись помилитись. Впевненість, віра учня в себе, відсутність страху перед помилкою формує дійсно крутих математиків. Я часто бачу, розумних людей, але які бояться помилитись, переживають, тому ми маємо старатись перебудовувати і психологію, все це в комплексі – моя робота. Коли учень починає розуміти, перемагати - він починає любити предмет, знаю це з власного досвіду. Викладати просто, зрозуміло , незалежно від минулого рівня - це моя головна задача. Давайте разом вивчимо математику, буду радий співпраці!
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
30 відгуків про Григорій Коржинський
2
0
3
0
4
0
4+
3
5
9
5+
18
5+
Математика, Молодші класи 1-4
5+
5
Математика, 10-11-й класи
5
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5+
Математика, 5-6-й класи
5+
5+
Математика, Вступ за кордон
5+
5+
Математика, Вступ за кордон
5+
5+
Математика, 5-6-й класи
5+
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5+
Математика, 10-11-й класи
5+
5
Математика, Вступ за кордон
5
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
4+
Математика, 7-9-й класи
4+
5
Географія, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5
Математика, Підготовка до ДПА (9 клас)
5
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
5+
Математика, Підготовка до ДПА (9 клас)
5+
5
Математика, Молодші класи 1-4
5
5
Математика, 10-11-й класи
5
5+
Математика, Українська мова та література, Підготовка до ДПА (9 клас)
5+
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
5
Математика, 5-6-й класи
5
5+
Математика, 5-6-й класи
5+
4+
Математика, 7-9-й класи, 5-6-й класи
4+
5+
Історія України, Географія, 7-9-й класи
5+
4+
Математика, Підготовка до ДПА (9 клас)
4+
5
Географія, Підготовка до ДПА (9 клас)
5