Маргарита Б.
Мене звати Маргарита. Зараз перебуваю в Британії, тому проводжу занняття онлайн (Zoom, Telegram), вечірній час (після 18:00 за Київським часом)
Мене звати Маргарита. Зараз перебуваю в Британії, тому проводжу занняття онлайн (Zoom, Telegram), вечірній час (після 18:00 за Київським часом)
В англомовній лінгводидактичній термінології, терміни “підхід” (“approach”) та метод (“method”) мають близьке чи навіть однакове значення. Існує багато методик викладання але я хочу продемонструвати ті, які на мою думку є найбільш продуктивними. Oсь декілька з них: (Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування)
Цей підхід, як можна зрозуміти із назви, передбачає представлення нової лексики чи граматики (нових лексичних чи граматичних функцій), потім практика їх вживання у контрольованих умовах та останній етап – вільне використання вивченого (in freer or free conditions). У цьому методі, як і в деяких інших, граматичні та лексичні функції є найважливішою частиною мови. Типовими видами роботи є ситуативне використання вивченої лексики чи рольові ігри. Саме через ігри або наочні приклади через які дитина може відчути наведений приклад.
Комунікативні методи (Communicative Approaches)
Пріоритетом є власне успішність комунікації – тобто успішне донесення думки, за допомогою функцій, граматики, лексики, синтаксису та іншого (сукупності мовленнєвих компетентностей). Найкращий спосіб вивчити мову – взаємодія (interaction). Принцип: треба вчити мову, а не про мову.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Вивчення віршів напам’ять – один із найкращих подарунків, які ви можете собі подарувати. Науково доведено, що він стимулює роботу мозку і підвищує рівень інтелекту. Це означає, що ви станете більш роз
Більше схожих анкет