Мирослава Р.
«Ніколи не зупиняюся на досягнутому.»
На особистій співбесіді підтверджено:
Наявність документів про освіту
Наявність досвіду та необхідних навичок
Ефективність роботи
Перевірений репетитор
На особистій співбесіді підтверджено:
Наявність документів про освіту
Наявність досвіду та необхідних навичок
Ефективність роботи
Предмети
Математика
Рівні викладання:
Деталі про досвід викладання:
Перший урок безкоштовний. На кожному уроці перед учнями ставляться завдання (що вони повинні знати, чому навчитися, якими знаннями володіти). Враховуючи різний темп сприйняття матеріалу учнями, найважливіші питання висвітлюються повторно. Основне завдання - домогтися, щоб учні працювали на уроці із цікавістю та результативно.
Місця занять
ні
ні
так
Про себе
Я прагну розвивати здібності кожного учня, організувати навчання так, щоб добре підготовлені учні мали можливість виконувати складніші завдання, учитися швидше, а недостатньо підготовлені виконували менш складні завдання, але поступово підвищували свій рівень знань. Виконання складнішого варіанта завдань стає метою кожного учня.
Пропоную учням вправи, які вчать порівнювати, аналізувати, встановлювати закономірності.
Я переконана, що дитина розвиватиметься, вдумливо працюватиме, збагачуватиме свої пам’ять і фантазію, якщо завдання, які вона виконує на уроках будуть цікавими.
На кожному уроці перед учнями ставляться завдання (що вони повинні знати, чому навчитися, якими знаннями володіти). Враховуючи різний темп сприйняття матеріалу учнями, найважливіші питання висвітлюються повторно. Основне завдання - домогтися, щоб учні працювали на уроці із цікавістю та результативно.
Раціональне поєднання традиційних та інноваційних форм і методів дає позитивний результат. Мої учні проявляють інтерес до вивчення математики. А я постійно переслідую мету – вчити дітей мислити, жити.
Рівненський державний гуманітарний університет (РДГУ), спеціаліст, 2003
36-45
більше 10 років