Мирослава Р.
Ніколи не зупиняюся на досягнутому.
Ніколи не зупиняюся на досягнутому.
Деталі про досвід викладання:
На кожному уроці перед учнями ставляться завдання (що вони повинні знати, чому навчитися, якими знаннями володіти). Враховуючи різний темп сприйняття матеріалу учнями, найважливіші питання висвітлюються повторно. Основне завдання - домогтися, щоб учні працювали на уроці із цікавістю та результативно.
Я прагну розвивати здібності кожного учня, організувати навчання так, щоб добре підготовлені учні мали можливість виконувати складніші завдання, учитися швидше, а недостатньо підготовлені виконували менш складні завдання, але поступово підвищували свій рівень знань. Виконання складнішого варіанта завдань стає метою кожного учня.
Пропоную учням вправи, які вчать порівнювати, аналізувати, встановлювати закономірності.
Я переконана, що дитина розвиватиметься, вдумливо працюватиме, збагачуватиме свої пам’ять і фантазію, якщо завдання, які вона виконує на уроках будуть цікавими.
На кожному уроці перед учнями ставляться завдання (що вони повинні знати, чому навчитися, якими знаннями володіти). Враховуючи різний темп сприйняття матеріалу учнями, найважливіші питання висвітлюються повторно. Основне завдання - домогтися, щоб учні працювали на уроці із цікавістю та результативно.
Раціональне поєднання традиційних та інноваційних форм і методів дає позитивний результат. Мої учні проявляють інтерес до вивчення математики. А я постійно переслідую мету – вчити дітей мислити, жити.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором