Юлія К.
Більше 10 років навчаю англійській мові дітей та дорослих. Вірю, що для вивчення мови вільна допитливість набагато важливіша за грізну обізнаність. Тому у своїй роботі використовую лише індивідуальні плани занять, розроблені відповідно до потреб кожного учня.
Більше 10 років навчаю англійській мові дітей та дорослих. Вірю, що для вивчення мови вільна допитливість набагато важливіша за грізну обізнаність. Тому у своїй роботі використовую лише індивідуальні плани занять, розроблені відповідно до потреб кожного учня.
Львів
У своїй практиці викладання комбіную різні підходи навчання, створюючи індивідуальні програми для учнів, враховуючи їх цілі, особливості сприйняття інформації та потреби:
-TBL (Task-based learning/навчання, що базується на завданнях)
-РРР (Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування)
-Лексичний метод (Lexical Approach).Цей метод акцентує увагу саме на лексиці, дещо чи зовсім випускаючи граматику з навчання
-Метод функцій (Functional Approach)
-Комунікативні методи (Communicative Approaches)
-Граматико-перекладний підхід (Grammar-Translation Approach)
-TPR (Total Physical Response - Повне фізичне відтворення). Навчання відбувається через занурення в мову (“exposure”).
-Сугестивне відкриття (Guided discovery). Ключовий постулат такого методу – що учні краще засвоюють матеріал, коли відкривають для себе щось нове (елементи мови) самостійно, а не коли матеріал викладений вчителем.
-Content-based learning (навчання, що базується на змісті).
-CLIL (Content and Language Integrated Learning/навчання мови через інтеграцію). Цей метод передбачає вивчення певного предмету іноземною мовою - увагу не акцентують ані на граматиці, ані на інших лінгвістичних частинах вивчення мови.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором