Ісмет Джабаров
Не переношу "суху" теорію, яка чомусь все ще є актуальною у методиках викладання в школах та університетах. Вашу історію про те, що "витратив\ла 5 років на вивчання, граматику знаю, а говорити не можу" вже десь чув. Саме з такими пацієнтами проводжу терапію та переучую на говоріння. Можливо, в минулому житті був психологінею Ларісою.
Не переношу "суху" теорію, яка чомусь все ще є актуальною у методиках викладання в школах та університетах. Вашу історію про те, що "витратив\ла 5 років на вивчання, граматику знаю, а говорити не можу" вже десь чув. Саме з такими пацієнтами проводжу терапію та переучую на говоріння. Можливо, в минулому житті був психологінею Ларісою.
Деталі про досвід викладання:
Рецепт "запечений в англійській мові студент": 70% говоріння, 20% граматики, 10% письма/читання. Але це співвідношення корегується за побажанням пацієнта на першому занятті.
Працював у школах англійської в Україні, зараз викладаю сам. Бакалавр германської філології (англійська та німецька мови і літератури). Цього було достатньо, щоб зрозуміти всю "цінність" будь-яких папірців, що мають довести, який я розумний викладач, тож далі на сертифікати та магістратури витрачати час вважаю образливим по відношенню до останнього.