Вікторія М.
Підтримую сучасну методику навчання, для кожного учня розроблений особливий підхід
Підтримую сучасну методику навчання, для кожного учня розроблений особливий підхід
Відверто кажучи, мій власний досвід у вивченні іноземних мов розпочався невдало. У школі методика навчання була застарілою. Хоча бажання вивчати англійську було сильним, воно швидко зникало, коли ми починали зазубрювати та розказувати тексти на пам'ять, не знаючи навіть примітивної граматики. На мою думку, у такому віці особистість ще не сформована і роль вчителя - заохотити дитину до вивчення іноземної мови. Моє розуміння щодо вдосконалення знань з англійської прийшло з часом. Спочатку я змінила навчальний заклад, вступила до ліцею, де 2 роки провчилась на гуманітарному профілі. Саме тоді я відчула сильний стрибок у вивченні англійської. Після здачі ЗНО, я вирішила поступити в ЛНУ ім. Франка на факультет іноземних мов, признаю чесно, це був важкий шлях. Але університет дав мені підґрунтя для вдосконалення себе не лише як знавця англійської мови, але й педагога. Зараз я навчаю дітей та створюю власні методики викладання, які спрямовані на розвиток комунікативних навичок. Адже яке основне завдання у вивченні мови? У першу чергу – це вміння спілкуватися нею.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором