Катерина Т.
Математика простою мовою. Авторська методика, використання віртуальної дошки дозволяють зробити уроки набагато еффективнішими online, ніж offline.
Математика простою мовою. Авторська методика, використання віртуальної дошки дозволяють зробити уроки набагато еффективнішими online, ніж offline.
Досвід роботи в школі та репетитором починаючи з 2005р. Викоритовую на уроках АВТОРСЬКУ методику викладання яка включає міні - ігри для того, щоб зацікавити учнів. Різноступеневе домашнє завдання. Розповідаю "хитрощі" які можна використовувати від час написання ДПА й ЗНО та під час звичайної СР чи КР.
На ПЕРШОМУ уроці виявляю прогалини у мат. знаннях учня. Мотивую учнів на зацікавленність математикою, не стримуючи їх розум та уяву.
Після кожного уроку учень отримує ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ, яке обирається ідивідуально використовуючи різні підручники, збірники. Учень за день до занять відправляє на перевірку д/з. На уроці ми вже обговорюємо лише помилки і працюємо над їх усуванням.
Вільно володію інструментами для проведення дистанційного навчання (Zoom, Skype, Viber, Google Drive) та підготовки уроків (MS Office, Photoshop,Canva, Miroslav, Wordwall) Перевагу надаю Zoom, бо саме на цій платформі зучніше передавати в будь-який момент олівець, щоб дитина продовжила міркування над прикладом.
Можливе викладання в МІНІ-ГРУПАХ (до 4 осіб). Групи підбираю однакового математичного рівня. Під час уроку КОЖЕН учень відповідає та пише на дошці. Домашнє завдання складаю для кожного учня групи окремо орієнтуючись лише на його основних помилках, прогалинах, та недорозумінь по темі. Учні відправляють свої роботи за день до уроку. На уроці завжди обговорюємо помилки.
МОЯ МІСІЯ - навчити дітей думати, розмірковувати, аналізувати, а не пропонувати їм бездумно запамятовувати велику кількість формул та теорем. Адже математичний стиль мислення потрібен людині будь-якої професії. Ким би не стали мої учні після закінчення школи їм завжди будуть необхідні логіка і кмітливість, фантазія, вміння відстоювати свою точку зору та знаходити протиріччя та помилки у міркуваннях інших. Саме цьому ми навчаємось на уроках математики. «Математику уже затем учить следует, что она ум в порядок приводит» . Для мене це не просто афоризм, а сенс викладання предмета.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором