Наталя С.
Вчитель (спеціаліст другої категорії), який прагне досягти найбільшої результативності в конкретних умовах праці
Вчитель (спеціаліст другої категорії), який прагне досягти найбільшої результативності в конкретних умовах праці
Надаю пріоритет комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Поряд із цим не ігнорую мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично. Широко практикую завдання, які вимагають самостійності, вміння учнів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої ситуації. Вдало використовую ситуативні і тематичні малюнки та картини, кодограми, схеми, таблиці, роздатковий матеріал для парної та індивідуальної роботи.Постійно працюю над підвищення свого фахового рівня, педагогічної майстерності, вивчаю сучасні інноваційні педагогічні технології та використовую їх у роботі.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет