Ніла Я.
У своїй роботі я опираюсь на індивідуальні інтереси учнів, стараюсь зацікавити в темі, використовуючи технології для презентації матеріалу (інтерактивні вправи, тести у формі квест-ігор, розбір лексики за допомогою фільмів і музики). Вірю, що з правильним підходом до навчання, кожен зможе вдало оволодіти англійською і я буду рада в цьому допомогти.
У своїй роботі я опираюсь на індивідуальні інтереси учнів, стараюсь зацікавити в темі, використовуючи технології для презентації матеріалу (інтерактивні вправи, тести у формі квест-ігор, розбір лексики за допомогою фільмів і музики). Вірю, що з правильним підходом до навчання, кожен зможе вдало оволодіти англійською і я буду рада в цьому допомогти.
Київ
Шевченківський
Шулявка, Університет, Театральна, Льва Толстого, Золоті Ворота
Голосіївський
Теремки 1, Теремки 2, ВДНГ (Виставковий центр), Либідська, Голосієво, Мишоловка, Олімпійський, Іподром, Палац Україна, Васильківська
Печерський
Печерськ, Кловська, Липки, Палац спорту, Арсенальна, Дружби народів, Хрещатик, Майдан Незалежності
Подільський
Контрактова площа, Тараса Шевченка, Поштова площа
Святошинський
Коцюбинське
Я закінчила школу, спеціалізовану з викладання англійської мови, 6 місяців навчалась в інтернаціональній школі у Люксембурзі, наразі навчаюсь на першому курсі за спеціальністю "психологія", що також включає курс з педагогіки.
Маю досвід роботи з ученицею, яка наразі проходить курс програми для рівня А1-А2. Я самостійно коректую програму під її потреби, орієнтуючись на практичне застосування знань. По закінченні кожної теми програми, учень/учениця має готовий набір навичок для комунікації у рамках теми. Крім того, я витрачаю час на інтерактивне оформлення навіть вправ з книги, що дозволяє модернізувати процес і зацікавити учнів.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет