Єлизавета Б.
Мене звати Єлизавета Андріївна, мені 20 років,загалом я спеціалізуюся у написанні портретів та натюрмортів. З раннього дитинства малюю , у 13 років почала розвивати свої навички, мене почала вчити жінка, яка вчила дуже відому українську художницю Ірину Гапчинську, вона навчила усьому що знала , далі у детальному.Я прикріпила декілька портретів.
Мене звати Єлизавета Андріївна, мені 20 років,загалом я спеціалізуюся у написанні портретів та натюрмортів. З раннього дитинства малюю , у 13 років почала розвивати свої навички, мене почала вчити жінка, яка вчила дуже відому українську художницю Ірину Гапчинську, вона навчила усьому що знала , далі у детальному.Я прикріпила декілька портретів.
Деталі про досвід викладання:
Етапи викладання живопису:
1.Вступ.
2.Ознайомлення з кольором.
3.Навчання композиції.
4.Практичне навчання.
5.Аналіз та критика.
6.Заключний етап.
Деталі про досвід викладання:
1.Навчання основ малювання.
2.Проведення індивідуальних уроків.
3.Використання робочих зошитів для навчання технік малювання.
4.Використання демонстраційних матеріалів та зразків.
5.Постійне мотивування та надання зворотного зв'язку.
Харків
А саме:Основні знання у живописі можна узагальнити наступними пунктами:
1.Кольорова теорія;
2.Техніки та прийоми малювання;
3.Композиція;
4.Перспектива.
Пізніше я вступила до коледжу на архітектора та дизайн, де ми вивчали написання портретів, а саме:
1.Анатомію обличчя: розуміння структури та форм обличчя допомогало відтворювати його правильно на полотні.
2.Кольорову палітру: використання правильних кольорів для шкіри та волосся допомогало зробити портрет більш реалістичним.
3.Техніку малювання: оволодіння технікою малювання дозволяло докладно передавати деталі та тонку градацію тіней та світла на обличчі.
4.Розуміння освітлення: знання, як освітлення впливає на форму та тіні на обличчі, допомогало створювати реалістичний портрет.
5.Практика: на практиктиці малювання портретів ми розвивали наші навички та вдосконалювали техніку.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором