Марина Д.
Математика: -покращення рівню якості знань; -Орієнтовність тем та їх розв’язок; -розрахунки усно; -самоаналіз; -Ефективні методики розв’язків різних завдань, логічні задачі, задачі мат. змісту -Вища математика
Математика: -покращення рівню якості знань; -Орієнтовність тем та їх розв’язок; -розрахунки усно; -самоаналіз; -Ефективні методики розв’язків різних завдань, логічні задачі, задачі мат. змісту -Вища математика
Деталі про досвід викладання:
Досвід роботи :
- учитель математики (5-11 кл) та інформатики (2-11кл) у школі -4 роки;
- репетитор з навчальних дисциплін: «Математика», «Підготовка до школи»9 років; «Початкова освіта» - 8 років
Деталі про досвід викладання:
Загальна структура уроку в початковій
1) усне мовлення (чітка промова з наголосом)
2) 3) письмо з 0 ( правопис без помилок із закладанням майбутнього почерку);
2) читання з 0
3) математика з 0 ( вивчення та правопис чисел;«+;-; х; :» усно та письмово; задачі на розуміння, логіку та мислення; завдання на побудову, геометричні фігури, застосування математики в житті(наприклад: годинник і тд ..)
4)тренувальні ігри, завдання, вправи на запам’ятовування.
Можливість навчатися як off-line, так і online від 45 хв до 120 хв (пн-нд). Освітній процес індивідуальний , в залежності від віку та розвитку дитини.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором