Людмила К.
Я викладаю математику вже багато років, але досі радію, як дитина, коли після "чого воно таке важке" чую "я тепер розумію, насправді усе легко". Пояснюю стільки, скільки потрібно, а також тоді, коли у учня виникла така потреба, а не лише в межах уроку. Трохи розуміюсь в програмуванні та QA, захоплююсь пішими походами та скелелазінням.
Я викладаю математику вже багато років, але досі радію, як дитина, коли після "чого воно таке важке" чую "я тепер розумію, насправді усе легко". Пояснюю стільки, скільки потрібно, а також тоді, коли у учня виникла така потреба, а не лише в межах уроку. Трохи розуміюсь в програмуванні та QA, захоплююсь пішими походами та скелелазінням.
Пояснюю стільки, скільки знадобиться і спонукаю учнів задавати якомога більше питань.
Працюємо на онлайн-дошці, яка доступна учню в будь-який час і на якій зберігатимуться конспекти усіх уроків та уся необхідна теорія. Після кожного уроку надсилаю домашнє завдання, яке можу перевіряти в позаурочний час (якщо надіслано не менше, ніж за добу до уроку). Також дозволяю своїм учням писати мені будь-коли, якщо виникають питання.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором