Ніка А.
Студент 4-го курсу ХНПУ імені Сковороди. Маю досвід спілкування з носіями мови та викладання англійської мови в школі. Також це стосується педагогічного аспекту. Самостійно створюю завдання. Після аналітичного уроку, кожен учень отримує індивідуальний план роботи.
Студент 4-го курсу ХНПУ імені Сковороди. Маю досвід спілкування з носіями мови та викладання англійської мови в школі. Також це стосується педагогічного аспекту. Самостійно створюю завдання. Після аналітичного уроку, кожен учень отримує індивідуальний план роботи.
Деталі про досвід викладання:
Підлаштування кожного уроку під рівень і потреби учня, для отримання максимуму користі від занять.
Постійно праця над збільшенням активного словникового запасу, для вільного спілкування на різні теми.
Ретельне вивчення граматики і водночас праця над помилками.
Розвиток навичок розмовної мови.
Розглядання популярних сленгових виразів та ідіом, щоб почуватися впевнено в неформальних розмовах.
Мені подобається бачити мотивацію у інших, особливо коли це стосується навчання. Це надихає. Я вважаю, що кожен, хто прагне досягти майстерності у спілкуванні, вартий захоплення. Мої інтереси, наприклад, дивитися серіали, грати в ігри, читати книги та слухати музику на мові оригіналу. Бо це джерело справжнього задоволення. Це дозволяє зануритися в культуру, відчути емоції героїв і зрозуміти нюанси, які можуть загубитися в перекладі.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет