Ольга Г.
Я студентка третього курсу ЛНУ імені Івана Франка. Ще зі шкільних років любила українську мову та літературу: брала участь у олімпіадах, конкурсах, успішно склала ЗНО. Тому й не дивно, що українська мова стала “сроднею працею” Радо готова ділитись своїми знаннями, неабияк хочу, щоб навчальний процес зі мною приносив задоволення.
Я студентка третього курсу ЛНУ імені Івана Франка. Ще зі шкільних років любила українську мову та літературу: брала участь у олімпіадах, конкурсах, успішно склала ЗНО. Тому й не дивно, що українська мова стала “сроднею працею” Радо готова ділитись своїми знаннями, неабияк хочу, щоб навчальний процес зі мною приносив задоволення.
Інформацію подаю у вигляді науково-популярної розповіді, проте вважаю, що для кращого сприйняття варто демонструвати презентації. Для того, аби структурувати матеріал та вибудувати логічний ланцюжок використовую такі інтерактивні методи: «Дерево вирішень», «Незакінчені речення», «Літературне лото». Моїми помічниками в роботі є кросворди, інтелектуальні карти. Для того, аби діти могли закріпити вивчену тему вдома, подаю візуалізовану теорію та такі завдання, які дають змогу поглибити знання зі суміжних сфер. Для мене кожен учень-окрема особистість, яка завжди може вислухати свої побажання, потреби чи відгуки.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет