Анастасія К.
Я – вчитель із великим серцем і пристрастю до навчання. Мені 22 роки і маю досвід роботи з дітьми різного віку.. Люблю працювати з дітьми, адже вони надихають мене на творчість і нові ідеї. Також маю дві вищі освіти і курси з педагогіці. Моя мета – виховати не просто учнів,а свідомих та чуйних членів суспільства.
Я – вчитель із великим серцем і пристрастю до навчання. Мені 22 роки і маю досвід роботи з дітьми різного віку.. Люблю працювати з дітьми, адже вони надихають мене на творчість і нові ідеї. Також маю дві вищі освіти і курси з педагогіці. Моя мета – виховати не просто учнів,а свідомих та чуйних членів суспільства.
Одеса
Моя педагогічна філософія базується на глибокій вірі у важливість навчання через гру та взаємодію.
Підходи та методи
Інтерактивні технології:
Використовую інтерактивні презентації та цифрові платформи для заохочення учнів до активної участі. Це можуть бути вікторини, опитування або інтерактивні уроки, що стимулюють обговорення та співпрацю.
Гра як навчальний інструмент:
Впроваджую ігрові елементи в навчальний процес. Наприклад, використовую рольові ігри, де діти можуть грати різні ролі, що допомагає їм розвивати емоційний інтелект та вміння спілкуватися.
Проектне навчання:
Завжди заохочую учнів до роботи над проектами, які дозволяють їм досліджувати цікаві теми самостійно або в групах. Це можуть бути спільні проекти, що пов'язані з їхніми інтересами, як, наприклад, захист тварин або екологічні ініціативи.
Креативні завдання:
Оскільки я обожнюю фотографію, я створюю завдання, де діти можуть фіксувати свої досягнення або важливі події через фотографії. Це може бути проект, в якому вони розповідають свою унікальну історію за допомогою зображень.
Групова робота та дискусії:
Під час уроків я активно залучаю дітей до групових дискусій, що сприяє розвитку критичного мислення та вміння слухати інших. Ми обговорюємо зміст теми, обмінюємося думками та ідеями.
Особистий підхід
Я прагну створити довірливу атмосферу, де кожен учень відчуває себе цінним і почутим. Моя мета – виховати учнів, які будуть впевненими у собі, готовими сприймати нові виклики та працювати в команді.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором