Оксана Г.
Консультую батьків дітей з порушенням слуху та РАС. Розвиваю діалогічне мовлення на базі реципрокної розмови.
Консультую батьків дітей з порушенням слуху та РАС. Розвиваю діалогічне мовлення на базі реципрокної розмови.
Деталі про досвід викладання:
Працюю по методиці взаємної розмови (реципрокний діалог), розвиваю комунікативні навички у дітей, збільшую словниковий запас, розвиваю спостережливість.
Основну увагу звертаю на збільшення кількості дієслів у мовленні дитини чи підлітка.
Вчу мовленнєвій поведінці:
слухати і не перебивати,
говорити по черзі,
коментувати,
описувати картинку,
розповідати про події, які вже відбулися з дитиною.
У мене син з порушенням слуху та РАС. Слухопротезований апаратами з 2 років, зараз йому 20. Він спілкується, вчиться в іншомовному культурному середовищі.
Вважаю, що батьки — найкращі вчителі для своєї дитини, їм тільки потрібний методичний супровід.
*Проходжу сертифіковане навчання на поведінкового аналітика. Вважаю, що мовлення має бути функціональним. Якщо дитина вміє звертатися, ініціювати розмову, ставити питання, відповідати на питання, коментувати — це і є головний результат.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором