Дмитро Яремко
Потяг до вивчення iноземних мов я вiдчув ще у 5- класi середньоi школи, коли почав вивчати англiйську. Пiд час навчання в унiверситетi iм. Т.Г.Шевченка та державному педiнститутi iноземних мов до вивчення англiйської додав французьку та японську.
Потяг до вивчення iноземних мов я вiдчув ще у 5- класi середньоi школи, коли почав вивчати англiйську. Пiд час навчання в унiверситетi iм. Т.Г.Шевченка та державному педiнститутi iноземних мов до вивчення англiйської додав французьку та японську.
Пiд час викладання сповiдую принцип iндивiдуалiзацii - кожен студент/ учень заслуговує на повагу, але й на вимоги: кожне наступне заняття має демонструвати прогрес студента у всiх мовних аспектах: говорiннi, читаннi, аудiюваннi та письмi, чому б заняття не було присвячене.
Це золоте правило процесу навчання.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором