Ірина Г.
Відповідальний і творчий педагог, який знаходить підхід до кожної дитини. Спеціалізуюся на підготовці до школи та викладанні української мови. Використовую інтерактивні методи, ігровий підхід і сучасні технології. Створюю комфортне середовище, мотивую учнів і допомагаю їм повірити в себе.
Відповідальний і творчий педагог, який знаходить підхід до кожної дитини. Спеціалізуюся на підготовці до школи та викладанні української мови. Використовую інтерактивні методи, ігровий підхід і сучасні технології. Створюю комфортне середовище, мотивую учнів і допомагаю їм повірити в себе.
Деталі про досвід викладання:
У викладанні української мови та підготовці до школи використовую ігрові та інтерактивні методи, індивідуальний підхід і сучасні технології. Допомагаю дітям легко засвоювати матеріал, покращувати читання, мовлення та грамотність. Створюю комфортне середовище, мотивую до навчання та розвиваю впевненість у власних силах.
Маю педагогічну освіту та досвід роботи з дітьми різного віку, зокрема у підготовці до школи та викладанні української мови. Використовую сучасні методики, що поєднують класичні та інтерактивні підходи, зокрема:
• Ігровий метод – навчання через цікаві завдання, рольові ігри та квести, що допомагають дітям засвоювати матеріал у невимушеній атмосфері.
• Індивідуальний підхід – враховую рівень знань, особливості сприйняття та темп навчання кожної дитини.
• Мнемотехніка та асоціативне мислення – допомагаю дітям запам’ятовувати інформацію легко та надовго.
• Розвиток мовлення та грамотності – працюю над збагаченням словникового запасу, правильною вимовою та розумінням тексту.
• Використання сучасних технологій – інтерактивні матеріали, онлайн-ресурси та мультимедійні інструменти роблять навчання більш цікавим і ефективним.
Навчальний процес будується так, щоб дитина не лише засвоювала знання, а й вчилася думати, аналізувати та застосовувати їх у житті. Я створюю дружню та комфортну атмосферу, мотивуючи дітей навчатися із задоволенням.
Результати моїх учнів:
• Дошкільнята успішно адаптуються до навчання, опановують базові навички читання, письма, логіки та мислення.
• Школярі покращують техніку читання, розуміння текстів та грамотність.
• Учні стають більш впевненими, самостійними та зацікавленими у навчанні.
Моя мета – не просто навчити, а допомогти дітям полюбити процес пізнання, стати впевненими у своїх силах і готовими до подальшого розвитку.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором