Glib C.
МОЯ КОНЦЕПЦІЯ Наставництво з душею, структурою та метою Навчання — це особиста справа. Наставництво робить його потужним. Я допомагаю учням розвивати не лише знання, а й впевненість, допитливість та самостійність.
МОЯ КОНЦЕПЦІЯ Наставництво з душею, структурою та метою Навчання — це особиста справа. Наставництво робить його потужним. Я допомагаю учням розвивати не лише знання, а й впевненість, допитливість та самостійність.
Я навчаю не лише підготовці до іспитів, а й підготовці до життя.
Мене звати Гліб, і я працюю зі студентами як наставник, а не просто репетитор. Я допомагаю їм розвиватися академічно та не тільки, створюючи простір, де вони відчувають себе визнаними, підтриманими та натхненними для повної реалізації свого потенціалу.
Я закінчив середню школу з найвищим середнім балом (10/10), і під час навчання там я запустив проєкт для підтримки наймолодших учнів моєї школи: платформу, яка допоможе їм виявляти та вирішувати реальні проблеми за допомогою творчого мислення та командної роботи. Пізніше я використав ці навички, допомігши заснувати стартап. А на Demo Day я отримав цінний досвід презентації ідей та створення рішень, які мають значення. Незалежно від того, чи вивчаємо ми англійську мову, готуємося до іспиту чи вирішуємо шкільні проблеми, моя мета завжди одна: розвивати впевненість, допитливість та самостійність.
Я вірю, що справжній прогрес починається, коли учень починає вірити в себе. Кожен учень унікальний, і це те, що я люблю найбільше. Мій підхід є персональним, гнучким і сповненим невеликих моментів підтримки, які допомагають зробити великі зміни можливими. Я не просто пояснюю матеріал . Я допомагаю учням знайти свій голос, свій ритм, свій шлях.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором