
Людмила Кімівна Ігнатенко
Маю вищу освіту, вчитель-методист. Готую урок, на якому створюю реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учнів, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.
Маю вищу освіту, вчитель-методист. Готую урок, на якому створюю реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учнів, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.
Деталі про досвід викладання:
Випереджувальне навчання, критичне мислення.
Деталі про досвід викладання:
Випереджувальне навчання; блоковий виклад навчального матеріалу; перевага методам усного обчислення та практичним завданням; геометрія і логіка в житті людини.
Працюючи учителем стараюсь іти в ногу з часом..У своїй роботі використовую сучасні методи навчання математики: інтерактивні методи та методи критичного мислення.. Основні підходи охоплюють технологію проблемного навчання, проєктну діяльність, інтерактивні методи (ігри, дискусії, квести, робота в групах) та використання цифрових інструментів (інтерактивні дошки, планшети, онлайн-платформи). При навчанні за технологією критичного мислення знання засвоюються значно  краще, так як технологія розрахована не на запам'ятовування, а на вдумливий творчий процес пізнання світу, на постановку проблеми, пошук її вирішення.
Задум кожного мого уроку – створити умови для максимального впливу на розвиток індивідуальності учня. Намагаюсь допомогти дитині не розгубити задатки, закладені в неї природою, а виявити талант, дати відчути значимість і проявити себе. Мої учні щорічно беруть участь у математичних конкурсах та олімпіадах. Призери олімпіад у моїх класах щорічно до 30%. Вони показують призерами себе і у старших класах.