Владислав Добринський  репетитор  Англійської мови онлайн

Владислав Добринський

2500 грн/год
2500 грн/год

Ступінь магістра в прикладній лінгвістиці означає, що я володію англійською краще за переважну більшість американців і можу пояснити все в мові доступною учню мовою.

Владислав Добринський

Ступінь магістра в прикладній лінгвістиці означає, що я володію англійською краще за переважну більшість американців і можу пояснити все в мові доступною учню мовою.

Предмети

Англійська мова

Англійська мова

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • TOEFL
  • Підготовка до олімпіад
  • Університетські курси
  • Підготовка до школи
  • Молодші класи 1-4
  • 10-11-й класи
  • Репетитор для дітей
  • Розмовна мова
  • До співбесіди в посольстві
  • Рівень А1-А2 (Beginner, Elementary)
  • Рівень B1-B2 (Intermediate)
  • Репетитор для початківців
  • Ділова та бізнес мова
  • Носій мови
  • Вступ за кордон
  • Граматика
  • Рівень C1-C2 (Advanced, Proficiency)
  • 5-6-й класи
  • Підготовка до ДПА (4 клас)
  • Корпоративна англійська (для компаній)
  • IELTS
  • Англійська для IT-спеціалістів
  • Підготовка до FCE

Деталі про досвід викладання:

Зазвичай мені доводиться відучувати людей від шкідливих звичок, які не дають їм можливості вивчити мову на високому рівні, і звільняти їх від помилок та ілюзій (наприклад, що вони вже щось знають та вміють використовувати) після "навчання" у "вчителів", які самі бояться говорити англійською публічно.

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Для навчання використовую переважно діалоги, причому моделюються різні варіанти їх розвитку. Аналізується як форма, а й функції граматичних і лексичних одиниць, тобто, йде деякий психолінгвістичний розбір.

Напрацювання промовляння фрази для постановки правильності вимови відрізняється від напрацювання проговорення фрази для міцного закріплення їх у швидкодіючої пам'яті. Граматика викладається не просто з урахуванням контексту, а стосується функціональної граматики, що дозволить учням не просто правильно і точно використовувати мову, але й знати, як саме її розумітимуть носії мови в якій саме ситуації.

Для підвищення мотивації (а у дітей 11-16 років вона зазвичай особливо низька і визначається лише тим, наскільки вони особисто люблять і поважають викладача) та соціальну адаптацію використовується високоструктурована практика спілкування з носіями англійської мови за інтегрованим методом використання соціальних мереж (ПОНАЯЇМІСЦ).

Вважаю, що викладач має бути "дзеркалом" учня, тобто, вміти точно імітувати його мову, і використовувати надвиразну мову, тобто. використовувати акцентуйовані наголоси в словах, фразах і реченнях, гіпертрофовані інтонації та манери мови з усіма їх варіаціями (варіативна вимова), та перебільшена вимова звуків та їх переходів.

Для невпевнених учнів, яким постійно і навіть щодня потрібні свідчення (хоча б чисто формальні) їх просування вперед та відчутні результати, доводиться створювати жорсткішу планування уроку та постійні progress tests (про обмеженість яких учневі повідомляти не варто, щоб не вбивати мотивацію)

Освіта:
Ohio University, магістр, 1995
Вік:
46-55
Досвід:
більше 20 років

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором