Владислав Добринський
Ступінь магістра в прикладній лінгвістиці означає, що я володію англійською краще за переважну більшість американців і можу пояснити все в мові доступною учню мовою.
Ступінь магістра в прикладній лінгвістиці означає, що я володію англійською краще за переважну більшість американців і можу пояснити все в мові доступною учню мовою.
Деталі про досвід викладання:
Зазвичай мені доводиться відучувати людей від шкідливих звичок, які не дають їм можливості вивчити мову на високому рівні, і звільняти їх від помилок та ілюзій (наприклад, що вони вже щось знають та вміють використовувати) після "навчання" у "вчителів", які самі бояться говорити англійською публічно.
Для навчання використовую переважно діалоги, причому моделюються різні варіанти їх розвитку. Аналізується як форма, а й функції граматичних і лексичних одиниць, тобто, йде деякий психолінгвістичний розбір.
Напрацювання промовляння фрази для постановки правильності вимови відрізняється від напрацювання проговорення фрази для міцного закріплення їх у швидкодіючої пам'яті. Граматика викладається не просто з урахуванням контексту, а стосується функціональної граматики, що дозволить учням не просто правильно і точно використовувати мову, але й знати, як саме її розумітимуть носії мови в якій саме ситуації.
Для підвищення мотивації (а у дітей 11-16 років вона зазвичай особливо низька і визначається лише тим, наскільки вони особисто люблять і поважають викладача) та соціальну адаптацію використовується високоструктурована практика спілкування з носіями англійської мови за інтегрованим методом використання соціальних мереж (ПОНАЯЇМІСЦ).
Вважаю, що викладач має бути "дзеркалом" учня, тобто, вміти точно імітувати його мову, і використовувати надвиразну мову, тобто. використовувати акцентуйовані наголоси в словах, фразах і реченнях, гіпертрофовані інтонації та манери мови з усіма їх варіаціями (варіативна вимова), та перебільшена вимова звуків та їх переходів.
Для невпевнених учнів, яким постійно і навіть щодня потрібні свідчення (хоча б чисто формальні) їх просування вперед та відчутні результати, доводиться створювати жорсткішу планування уроку та постійні progress tests (про обмеженість яких учневі повідомляти не варто, щоб не вбивати мотивацію)
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором