Наталія Весніна
Я почала викладани більше 10 років тому й одразу зрозуміла, що хочу допомагати людям відкривати світ через мову. Кожен новий учень надихає мене знову й знову. Найбільше задоволення для мене — бачити, як мова стає для студента не лише предметом, а живим інструментом для спілкування, подорожей і здійснення мрій.
Я почала викладани більше 10 років тому й одразу зрозуміла, що хочу допомагати людям відкривати світ через мову. Кожен новий учень надихає мене знову й знову. Найбільше задоволення для мене — бачити, як мова стає для студента не лише предметом, а живим інструментом для спілкування, подорожей і здійснення мрій.
Деталі про досвід викладання:
Я допомагаю кожному студенту знайти свій власний шлях до успіху в англійській мові. Під час занять ми працюємо над тим, що справді важливо саме для вас — спілкування, граматика, вимова чи впевненість у мовленні. План уроків я створюю індивідуально, враховуючи ваш рівень, цілі та навіть психологічний профіль як учня. Мій міжнародний досвід викладання у Данії та Британії дозволяє поєднати академічну якість із живим, дружнім підходом. Разом ми зробимо англійську частиною вашого життя!
Деталі про досвід викладання:
Я допомагаю кожному студенту знайти свій власний шлях до успіху у французькій мові. Під час занять ми зосереджуємося на тому, що справді важливо саме для вас — спілкування, граматика, вимова чи впевненість у мовленні. План уроків я створюю індивідуально, враховуючи ваш рівень, цілі та навіть психологічний профіль як учня. Мій міжнародний досвід викладання у Данії та Британії дозволяє поєднати академічну якість із живим, дружнім підходом. Разом ми зробимо французьку частиною вашого життя!
Зараз закінчую аспірантуру в Орхуському університеті (Данія), до того отримала ступінь магістра з мовознавства у тому ж університеті та ступінь спеціаліста в Університеті А.Нобеля у Дніпрі. Також маю міжнародний сертифікат з викладання англійської TEFL. Мій підхід до викладання базується на глибокому розумінні індивідуальних особливостей кожного учня. Під час планування занять я враховую рівень, цілі та психологічний профіль студента, добираючи теми й методики, які найкраще сприяють розвитку мовних навичок, упевненості у спілкуванні та мотивації до навчання.