Ірина Голубенко  репетитор  Хімії онлайн

Ірина Голубенко

250 грн/год
250 грн/год

Досвідчена педагогиня з 26-річним стажем, магістр психології. Пояснюю складні теми хімії та біології просто й доступно. Працюю з учнями 7–9 класів, створюю індивідуальний маршрут навчання, розвиваю логіку та наукове мислення.

Ірина Голубенко

Досвідчена педагогиня з 26-річним стажем, магістр психології. Пояснюю складні теми хімії та біології просто й доступно. Працюю з учнями 7–9 класів, створюю індивідуальний маршрут навчання, розвиваю логіку та наукове мислення.

Предмети

Хімія

Біологія

Хімія

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до ДПА (9 клас)

Деталі про досвід викладання:

Пояснення складних тем простою мовою
— поступове розкриття понять: атоми, валентність, хімічні реакції, формули.
Візуалізація матеріалу
— схеми, інтерактивні моделі, таблиці, які допомагають бачити процес, а не заучувати.
Покрокове розв’язання задач
— від найпростіших до олімпіадних; акцент на логіці, а не механічному запам’ятовування.
Формування хімічної грамотності
— робота з рівняннями, формулами, законами; розвиток уміння міркувати.

Біологія

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до ДПА (9 клас)

Деталі про досвід викладання:

Пояснюю складне просто: опираюся на шкільну програму МОН (https://mon.gov.ua
) і подаю теми через образні моделі та реальні приклади — так легше зрозуміти формули, реакції та біологічні процеси. Інтерактивні завдання: використовую міні-експерименти, візуалізації, Google-інструменти, щоб учень бачив, як працює матеріал.

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Основні підходи, які я використовую:

Інтерактивні міні-експерименти. Навіть у форматі онлайн чи індивідуальних занять можна перевірити гіпотезу, побачити результат і зробити висновок. Такий спосіб «підсвічує» мислення і дозволяє учню відчути себе дослідником.

Візуалізації, схеми та логічні карти. Підлітки мислять образами, тому через продуману картинку матеріал засвоюється швидше та природніше.

Методи коучингу в навчанні. Як психолог я допомагаю учням визначити власні освітні цілі, подолати невпевненість, розвинути навички самоорганізації. Навчання не зводиться до підготовки до контрольної — це формування мислення.

Диференційований підхід. Кожна дитина має свій ритм. Комусь потрібні додаткові пояснення, а комусь — ускладнені завдання, щоб не втрачати інтерес. Я створюю персональні траєкторії навчання, які дозволяють учням рухатися у власному темпі.

Практикоорієнтованість. Біологія та хімія легко стають близькими, якщо показати, як вони працюють у побуті, здоров’ї, природі. Я пояснюю, як знання допомагають робити усвідомлений вибір — від харчування до екологічного стилю життя.

Моя мета — не просто навчити, а запалити інтерес. Коли дитина ставить запитання, шукає альтернативні розв’язання, сперечається аргументовано — це означає, що процес освіти відбувається глибоко та якісно.

Я працюю в кількох напрямках:

підготовка до контрольних і тематичних оцінювань;

поглиблене вивчення предметів;

підсилення мотивації та навчальних навичок;

усунення прогалин у знаннях;

підтримка учнів, які мають труднощі з концентрацією чи тривожністю.

З іншого боку, я розумію, що сучасні діти живуть у світі численних відволікаючих факторів. Тому створюю атмосферу, де наука стає тихою гаванню, місцем зосередження й відкриттів. Уроки будуються так, щоб зацікавити, а не виснажити: короткі блоки, динаміка, зміна типів діяльності.

Для батьків важливо знати, що мої заняття спрямовані на розвиток автономності. Я не роблю завдання за дитину — я навчаю її робити це самостійно. Підліток перестає боятися помилок і починає бачити в них інструмент навчання.

Мої переваги — досвід, глибока наукова база, психологічна компетентність та вміння говорити з дітьми їхньою мовою.

Якщо вам потрібен наставник, який поєднує науку, логіку та людяність — я буду корисною для вашої дитини.

Освіта:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (УДПУ), , 2016
Вік:
36-45
Досвід:
більше 20 років

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором