Наталія Я.
Учні з якими я готова працювати: - хочуть почати говорити англійською, побороти мовний бар'єр - мають початковий рівень англійської - мають власну мотивацію навчатися (вас ніхто не змусив шукати репетитора)
Учні з якими я готова працювати: - хочуть почати говорити англійською, побороти мовний бар'єр - мають початковий рівень англійської - мають власну мотивацію навчатися (вас ніхто не змусив шукати репетитора)
Деталі про досвід викладання:
Акцент на усному мовленні. Щоб зрозуміти чи мої заняття для вас, дивіться мій профіль і відео.
Я не маю ні вищої філологічної ні педагогічної освіти!
Тоді чому я маю стати вашим репетитором?
Маю практичний досвід застосування англійської. Працювала в службі технічної підтримки в американській компанії. Це означає що кожен день я розумілася з носіями мови.
Навчалася по програмі Erasmus+ де практикувала англійську в університеті.
Вважаю, що репетитор має виконувати роль ментора, зацікавлювати, і надихати до вивчення мови.
Під час уроку у вас не має бути відчуття "Я й сам\сама могли знайти цю інформацію в відкритих джерелах і повчитися, навіщо я плачу гроші?"
На занятті зі мною більшість часу ми будемо практикувати усне спілкування, працювати над вимовою. Будемо поглиблюватися в ті теми, які вам цікаві, можливо, складно розібратися самостійно і потрібна моя допомога. Я не буду вам кожного уроку півгодини пояснювати нову тему граматики.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
У цій статті ми розглянемо оригінальні практики, які ти можеш додати у свій день, щоб урізноманітнити способи практикувати англійську.
Більше схожих анкет