Світлана Р.
Психолог з 23 річним досвідом. Консультації, психодіагностика, профорієнтація (підбір професій), психокорекція та психотерапія.
Психолог з 23 річним досвідом. Консультації, психодіагностика, профорієнтація (підбір професій), психокорекція та психотерапія.
Освіта:
Травмафокус по методу Томаса Вебера
«Пропедевтика психічних захворювань»
Спецкурс «Психологія без свідомого в психологічній практиці»
«Казкотерапія», «Пісочна психотерапія»
«Символдрама у роботі з дітьми та підлітками»
"Теорія і практика ігрової терапії в психокорекції емоційних і поведінкових розладів у дітей"
Курс підвищення кваліфікації «Техніки корекції відносин», «Техніки прийняття вірних рішень» (Позитивна психотерапія)
Спецкурс: «Менеджмент і маркетинг»
Факультет «Психології» Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
"Використання терапевтичних метафор в роботі з невротичними відхиленнями"
Факультет «Дошкільна психологія та педагогіка» Рівненський гуманітарний університет
Факультет «Дошкільна педагогіка» Кременецький педагогічний коледж
КОНСУЛЬТУВАННЯ
* Індивідуальні та сімейні консультації з питань дитячо-батьківських відносин, відносин між дітьми, відносин в подружній парі.
* Психологічний супровід сім’ї під час кризових станів у дитини чи зміни сімейних обставин, наприклад, переїзд на нове місце проживання, поява молодшої дитини, розлучення, поява вітчима чи мачухи, смерть когось із членів родини.
* Професійні консультації (вибір професії)
* Групові консультації та медіація
ПСИХОДІАГНОСТИКА
* Готовність до навчання у школі
* Дослідження емоційно-вольової сфери та загального розвитку дитини (страхи, агресивність, гіперактивність, розлади аутичного спектру, затримка психо-мовного розвитку та ін)
* Рівень розвитку інтелекту
* Діагностика рівня уваги, пам’яті, мислення, сприймання
* Профдіагностика (вибір професії)
КОРЕКЦІЯ ТА ПСИХОТЕРАПІЯ
* Страхи, тривожність, наслідки стресу
* Агресивність, гіперактивність, конфліктність
* Порушення адаптації дитини до дитячого садку та школи
* Корекція пізнавальних процесів, розвиток пам'яті, концентрацію уваги, логічного мислення.
* Розвиток мовлення дитини
* Некомунікабельність, замкненість
* Енурез та заїкання невротичного типу
* Невпевненість у собі, СОРОМ’ЯЗЛИВІСТЬ
* Порушення поведінки, відсутність дисципліни
* Проблеми з навчанням, неуважність
* Плаксивість, перепади настрою
* Пасивність, відсутність лідерських якостей
* Та інші проблеми у поведінці дітей та у емоційній сфері дитини.
* Ігрова, пісочна терапія, арттерапія, символ драма, казкотерапія, лялько терапія, мон-арт та ін...
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором