Ігор П.
Займаюся підготовкою учнів до ЗНО пів року. З 2015 року - по вересень 2019 року я працював вчителем історії та географії у Пуклякській гімназії.
Займаюся підготовкою учнів до ЗНО пів року. З 2015 року - по вересень 2019 року я працював вчителем історії та географії у Пуклякській гімназії.
Деталі про досвід викладання:
Проводжу бліц-опитування на початку кожного уроку по всіх попередніх темах. Використовую дошку для створення плану знання. Пояснення схем та процесів.
Деталі про досвід викладання:
Проводжу бліц-опитування на початку кожного уроку по всіх попередніх темах. Використовую дошку для створення плану знання.
Хмельницький
За свою вчительську практику двічі готував учнів до ДПА з предмету історія України та двічі допомагав у підготовці до конкурсу учнівських робіт для МАН ( у своїй роботі учень зумів прослідкувати історію свого містечка аж до ХV століття).
На уроках з історії використовую проблемний підхід. У своїй викладацькій практиці я часто застосовую запитання на тему історичної альтернативи. Ці питання дають учням краще усвідомлення та засвоєння навчального матеріалу.
Добре обізнаний в основних перевагах та недоліках шкільних підручників з історії. Завдяки тому, що сам досліджував в магістерській роботі цю проблему ("Шкільний підручник з історії України як засіб формування історичної пам'яті та свідомості").
Вважаю, що головне у вивчені історії не завчання фактів і дат, а усвідомлення та розуміння історичного процесу. Що завжди намагаюся показати на уроках з історії.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором