Перевірений репетитор
Лiлiя С.
Працювала вчителем ліцею "Інтелект"м. Київ,зараз в гімназії №237
Перевірений репетитор
На особистій співбесіді підтверджено:
Наявність документів про освіту
Наявність досвіду та необхідних навичок
Ефективність роботи
Працювала вчителем ліцею "Інтелект"м. Київ,зараз в гімназії №237
На особистій співбесіді підтверджено:
Деталі про досвід викладання:
Для формування наукового світогляду, розвитку діалектичного методу мислення. Використовую іноваційні методики та інтегроване навчання: Такі технології навчання: особистісно орієнтовані, розвивальні, активізувальні, формувальні. Такий вибір пояснюється тим, що в цих технологіях головним є дитина, як суб’єкт діяльності, і оскільки основні зусилля спрямовані на її пізнавальний та особистісний розвиток, то необхідні для цього методи, форми навчання, що є складовою технологій
Деталі про досвід викладання:
У випадку інтегрованого вивчення природничих наук використовуються такі технології навчання: особистісно орієнтовані, розвивальні, активізувальні, формувальні. Такий вибір пояснюється тим, що в цих технологіях головним є дитина, як суб’єкт діяльності, і оскільки основні зусилля спрямовані на її пізнавальний та особистісний розвиток, то необхідні для цього методи, форми навчання, що є складовою технологій, перетинаються і формують цілісний освітній контекст з функцією інтеграції знань, створюють
Використовуються методи інтегрованого та іноваційного навчання,що дає можливість учням:
краще зрозуміти сутність об’єкта чи явища в контекстах різних навчальних предметів та сформувати цілісне уявлення про них;
глибше зрозуміти ключові ідеї з огляду на їх аналіз із різних точок зору;
краще оцінити, як використати набуті ідеї та навички в життєвих ситуаціях;
системно мислити.
У сучасній методиці викладання біології міжпредметні зв’язки залишаються одним із важливих дидактичних умов, що сприяють формуванню наукового світогляду, розвитку діалектичного методу мислення.
Викладання біології з використанням матеріалу з фізики та хімії дозволяє пояснити учням взаємозв’язок фізичних, хімічних і біологічних процесів, суттєво розкрити умови здійснення хімічних процесів та фізіологічних функцій в організмі, ознайомити учнів з глобальними проблемами сучасного суспільства, такими як різке потепління, забруднення Світового океану, руйнація ґрунтів тощо.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором