Репетитор - Лiлiя С. id: 83987

Перевірений репетитор

Лiлiя С.

250 грн/год
250 грн/год

Працювала вчителем ліцею "Інтелект"м. Київ,зараз в гімназії №237

Перевірений репетитор

На особистій співбесіді підтверджено:

Наявність документів про освіту

Наявність досвіду та необхідних навичок

Ефективність роботи

Лiлiя С.

Працювала вчителем ліцею "Інтелект"м. Київ,зараз в гімназії №237

На особистій співбесіді підтверджено:

  • Наявність документів про освіту
  • Наявність досвіду та необхідних навичок
  • Ефективність роботи

Предмети

Біологія

Географія

Біологія

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • Підготовка до ДПА (9 клас)
  • 10-11-й класи
  • 5-6-й класи

Деталі про досвід викладання:

Для формування наукового світогляду, розвитку діалектичного методу мислення. Використовую іноваційні методики та інтегроване навчання: Такі технології навчання: особистісно орієнтовані, розвивальні, активізувальні, формувальні. Такий вибір пояснюється тим, що в цих технологіях головним є дитина, як суб’єкт діяльності, і оскільки основні зусилля спрямовані на її пізнавальний та особистісний розвиток, то необхідні для цього методи, форми навчання, що є складовою технологій

Географія

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Підготовка до НМТ (ЗНО)
  • Підготовка до ДПА (9 клас)
  • 10-11-й класи
  • 5-6-й класи

Деталі про досвід викладання:

У випадку інтегрованого вивчення природничих наук використовуються такі технології навчання: особистісно орієнтовані, розвивальні, активізувальні, формувальні. Такий вибір пояснюється тим, що в цих технологіях головним є дитина, як суб’єкт діяльності, і оскільки основні зусилля спрямовані на її пізнавальний та особистісний розвиток, то необхідні для цього методи, форми навчання, що є складовою технологій, перетинаються і формують цілісний освітній контекст з функцією інтеграції знань, створюють

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Використовуються методи інтегрованого та іноваційного навчання,що дає можливість учням:
краще зрозуміти сутність об’єкта чи явища в контекстах різних навчальних предметів та сформувати цілісне уявлення про них;
глибше зрозуміти ключові ідеї з огляду на їх аналіз із різних точок зору;
краще оцінити, як використати набуті ідеї та навички в життєвих ситуаціях;
системно мислити.
У сучасній методиці викладання біології міжпредметні зв’язки залишаються одним із важливих дидактичних умов, що сприяють формуванню наукового світогляду, розвитку діалектичного методу мислення.

Викладання біології з використанням матеріалу з фізики та хімії дозволяє пояснити учням взаємозв’язок фізичних, хімічних і біологічних процесів, суттєво розкрити умови здійснення хімічних процесів та фізіологічних функцій в організмі, ознайомити учнів з глобальними проблемами сучасного суспільства, такими як різке потепління, забруднення Світового океану, руйнація ґрунтів тощо.

Освіта:
Ніжинський державний університет ім. Гоголя (НДУ), магістр, 1992
Вік:
46-55
Досвід:
більше 5 років

Відеопрезентація

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором