Ярослав К.
Англійською, італійською та польською я навчався у різних університетах, жив у мовному середовищі. Мені приносить задоволення викладання цих мов.
Англійською, італійською та польською я навчався у різних університетах, жив у мовному середовищі. Мені приносить задоволення викладання цих мов.
Деталі про досвід викладання:
Методика: викладаю дорослим або молоді. Розподіляю час уроків так, що в учня розвивались всі необхідні навички: speaking, understanding, pronunciation, grammar. Окрім підручника, використовую відео, тексти з різних сайтів. Даю поради, як можна самому вдосконалювати англійську поза уроками. Викладаю живу мову. Перш за все маю на меті, що учень міг/-ла висловити свою думку англійською та зрозуміти, що говорять чи запитують в нього/неї.
Деталі про досвід викладання:
Моє знання мови: вивчав італійську самостійно та на курсах в Мантові, Римі. Мешкав в Італії близько пів року разом з італійцями. Навчався в університеті в Римі.
Методика: викладаю дорослим або молоді (старші класи чи студенти), які справді мотивовані вчити італійську. Дітям не викладаю. Розподіляю час уроків так, що в учня/учениці розвивались всі необхідні елементи мови: живе спілкування, слухання та розуміння, правильна вимова та граматика. Окрім підручника, використовую різні відео, тексти з
Викладаю виключно онлайн (не хочу тратити свій та студента час на добирання).
Методика: викладаю дорослим або молоді (старші класи чи студенти), які справді мотивовані вчити італійську. Дітям не викладаю. Розподіляю час уроків так, що в учня/учениці розвивались всі необхідні елементи мови: живе спілкування, слухання та розуміння, правильна вимова та граматика. Коли пояснюю матеріал, особливо граматику, проводжу паралелі між мовою, яку вивчає студент/-ка, та мовою, яку він/вона вже знає.
Даю поради, як можна самому вдосконалювати володіння мовою поза уроками.
Підлаштовуюсь під потреби студентів. Викладаю живу мову. Перш за все маю на меті, що учень/учениця міг/могла висловити свою думку та зрозуміти, що говорять чи запитують в нього /неї. Вважаю, що запоруками швидкого вивчення мови є мотивованість студента/-тки, бажання самостійно розвиватись поза уроками, добрий контакт між викладачем та студентом/-кою.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором