Вікторія З.
Харків
Шевченківський
ж/м 339, ж/м 335, ж/м 336, ж/м 337, ж/м 338, ж/м 1, ж/м 2, ж/м 5, ж/м 6
Київський
Північна Салтівка 2, Північна Салтівка 3, Північна Салтівка 4, Північна Салтівка 5, ж/м 522
Салтівський (Московський)
Північна Салтівка 1, ж/м 601, ж/м 603, ж/м 604, ж/м 605, ж/м 606, ж/м 607, ж/м 521, ж/м 524, ж/м 531, ж/м 533
Індустріальний
ж/м 759
Немишлянський (Фрунзенський)
ж/м 624, ж/м 625, ж/м 626, ж/м 627
Я працюю з учнями вже третій рік і розумію, що діти всі різні. Але вірю, що здібності й переваги є в кожного. Завдання репетитора - знайти якості, які допоможуть дитині максимально ефективно працювати, і апелювати до них. Із попереднього досвіду можу сказати, що за умови високого рівня мотивації та виконання 90% домашніх завдань учні можуть розраховувати на високий бал із ДПА, ЗНО.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
5
Українська мова та література, 7-9-й класи
5
Більше схожих анкет