ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Оновлено 26.02.2021

Софія Р.

За останні роки мережа Інтернет стала невід’ємною частиною суспільства. Однак саме її розвиток супроводжувався недостатнім рівнем комп’ютиризації. На сьогодні Україна увійшла до всесвітньої мережі з регулярними Інтернет – користувачами. А саме мережні технології є одним із засобів надання рівного доступу до якості освіти. Саме тому в наш час діти використовують Інтернет, як засіб розширеного пошуку інформації.

Саме підготовка сучасного вчителя дає можливість учням розшити свій кругозір. Ще до комп’ютиризації суспільства, вчителі застосовували підручники, посібники, таблиці, схеми малювали на дошці, а на даний час з обізнаністю комп’ютера, вчителі можуть краще викладати матеріал. Показуючи дітям наскільки різноманітний світ на уроках біології. При використання мультемидії на уроках можна показувати діафільми, кінофільми, розробка матеріалу,що стосується уроку. Але з однієї сторони використання таких методів вчитель не завжди зможе показати, свої творчі здібності, но натомість успішність в класах може вирости. Мережа Інтернет є джерелом різноманітної інформації. Виходячи з освітньої діяльності мають бути, освітні ресурси для дослідницьких установ, де будуть мати свої сайти для розміщення більшої інформації.

Одним з нововведенням є Дистанційне навчання - це форма реалізації та організації освітнього процесу завдяки, якому освітяни здійснюють навчальну функцію. Дистанційне навчання дає можливість самостійно обирати місце навчання, також самостійно можна планувати освітній процес.

Саме тому під час користування Інтернетом можна знайти багато інформації, головне правильно її вибрати і опрацювати. Сучасне покоління дітей потребує динамічної освіти, яка була б пов’язана із життям та проблемами суспільства на даний час.

Щоб вчитель міг ефективно використовувати технології на уроках, то він повинен оволодіти різноманітними ресурсами світової мережі. За допомогою Інтернету вчителі можуть спостерігати за методикою розробки уроків, не тільки в країні де проживає, а й у всьому світі. Також за допомогою мережі Інтернет можна проводити прктичні та лабораторні роботи з різних предметів. Часи змінюються та сучасність йде до автоматизма, тому в недалекому майбутньому всі уроки будуть викладатись виключно в мережі Інтернет. На даний час дана мережа і так заполонила більшість людей, тому як молодь почала спілкуватись у соціальних мережах, перестали знайомитись на вулиці, а навпаки через сайти. 

Виходячи із зазначеного вище, Інтернет є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Саме він є доводом, що люди розвиваються , а не деградують. Також сучасні вчителі використовують Інтернет ресурси для підготовки уроків, щоб дітям було цікаво їх відвідувати. Самі учні можуть допомагати вчителю при підготовці уроку, тому як Інтернет - це всесвітня мережа, головне правильно визначити основне з багатьох джерел інформації.

Список використаних джерел

1. Гергель Ольга Василівна «Досвід використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у вихованні дітей та учнівської молоді».

2. Котко Ольга Миколаївна «Досвід використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у вихованні дітей та учнівської молоді».

3. Рупасов Н. Интернет – технологии как социальный механизм взаимодействия субъектов образования в розвитии регионального уныверситета / Н. Рупасов : Автореф. : дисс. Канд. соц. Наук : 22.00.04. «Социальная структура, социальные институты и процессы». – Екатеренбург. – 2004 – 24 с.

4. Шван Г. Информационный банк или формирование граждан? Будущее университета / Г. Шван // Университетский менеджмент : теория и практика. – 2001. - №2 – С. 174 – 178

5. Інтернет джерело: http://www.osvitata.com/osvita-ta-kultura/yakim-miy-buti-vchitel-xxi-st.html

Сподобалась стаття? Оцініть

5

На основі відгуків 1 користувачів

Софія Р.

Автор та репетитор на BUKI: Софія Р.

Я працюю вчителем 5 років. Викладаю хімію та біологію. Зацікавлена у досягненні відмінних результатів у дітей. Також працюю онлайн.

Ціна

150 грн/год

Рейтинг:

5(відгуків: 6)

Інші блоги автора

Шукаєте репетитора?

На BUKI відправляють заявки на співпрацю з репетитором кожні 4 хвилини. Та вже 650000+ учнів знайшли викладача. Бажаєте приєднатись до них?

Підібрати репетитора

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора