Валерій К.
Гарантую, що "старий кінь борозни не зіпсує", з огляду на наступне: я - закалки математичних програм ще "тієї" півсторічної давнини. Не працюю з бездумними зубрилками. На моє запитання "Чому?" і на дух не переношу відповідь: "Бо так написано в підручнику". Адже математика є стрункою логічною та прозорою. І все в ній зразково ув'язане (укручене).
Гарантую, що "старий кінь борозни не зіпсує", з огляду на наступне: я - закалки математичних програм ще "тієї" півсторічної давнини. Не працюю з бездумними зубрилками. На моє запитання "Чому?" і на дух не переношу відповідь: "Бо так написано в підручнику". Адже математика є стрункою логічною та прозорою. І все в ній зразково ув'язане (укручене).
Деталі про досвід викладання:
Не розслабляйтеся тим прикрим фактом, що зараз і педагоги часто працюють "для галочки", і що учні здебільше роблять вигляд, що щось там учать. Бо все одно ця улюблена мною але ненависна для більшості математика буде настирливо "стукати" до вас".
Деталі про досвід викладання:
Кандидат у майстри спорту. Досвідчений тренер з шахів. Працюю за власною продуманою методикою викладання..
Київ
Я - автор унікального виданого навчального посібника "Фундамент математики", де в доступній формі даються основи всього шкільного курсу математики.
Пояснюю українською або мовою наших географічних сусідів терпляче та зрозуміло.
Акцентую на розумінні учнем матеріалу, а не на зубрінні. Не розумію такого учнівського (читай - батьківського) підходу: "А ви поясніть мені такий-то параграф". І що це дасть учню, якщо в попередніх параграфах він "плаває"? Тому з першого заняття пропонуватиму створити міцний фундамент знань. А для цього потрібно спочатку більш-менш коротко ТА ТЕРПЛЯЧЕ (і з боку учня, і з розумінням з боку батьків!) пройтися по всьому матеріалу, вивченому учнем раніше. Починаючи "з азів". Включаючи зокрема й таке важливе: чому 2х2 = 4, а не 3 чи 5? А ви знаєте чому? А все елементарно просто. Бо дія множення - це скорочений варіант запису дії додавання. ... Далі поки що не розтлумачую.
-----
Між іншим, маючи звання КМС та досвід ведення гуртка, можу тренувати у шахи навіть "з нуля" з розцінками від 350-400 грн/год.
-----
Також маю досвід викладання за своєю авторською програмою курсу "Практична логіка" (ПРАКТИЧНА - це та, яка потрібна в житті пересічної людини, а не так звана сучасна і майже для всіх не науковців ідіотська теоретична шкільна з її дедукціями/індукціями, предикатами, кванторами). З цієї практичної серії - логічна задача: маса цеглини становить 2 кг та ще півцеглини. Яка маса всієї цеглини? І це буде не 2 кг і навіть не 3 кг. А рівно ... 4 кг. Згоджуєтеся? Головний "ключик" у завданні - це слова "та ще". Зрозуміли? Якщо - ні, то даю інше формулювання цієї задачі (це щоб ви "не зациклювалися" так би мовити на першому числі 2, яке вам трапилося): маса цеглини становить півцеглини та ще 2 кг. Підказкою до отримання правильної відповіді є таке: а скільки кг припадає на другу ПОЛОВИНУ цієї цеглини, яка така само, як і перша ПОЛОВИНА?
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
5 відгуків про Валерій К.
2
0
3
0
4
0
4+
0
5
2
5+
3
5
Шахи, Репетитор для початківців
5
5
Математика, 10-11-й класи, 5-6-й класи
5
5+
Шахи, Репетитор для дітей
5+
5+
Математика, 5-6-й класи
5+
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
Відповідь:
Дякую щиро! Надихає!
1. Ділення на нуль - це теорема чи аксіома? 2. Основа геометрії.