Анастасія Т.
Якщо ви читаєте цей опис, значить у вас або у вашої дитини (якщо це читають батьки) виникли певні проблеми з біологією/хімією. Причини можуть бути різними, але зазвичай все зводитися до того, що людина просто не розуміє цей предмет, через те він їй здається складним, нудним, нецікавим. Я думаю, що зможу допомогти вам зрозуміти біологію/хімію.
Якщо ви читаєте цей опис, значить у вас або у вашої дитини (якщо це читають батьки) виникли певні проблеми з біологією/хімією. Причини можуть бути різними, але зазвичай все зводитися до того, що людина просто не розуміє цей предмет, через те він їй здається складним, нудним, нецікавим. Я думаю, що зможу допомогти вам зрозуміти біологію/хімію.
Деталі про досвід викладання:
Звичайно на хімії я знаюсь трохи менше ніж на біології, але пояснити учневі матеріал шкільного рівня я можу. Впринципі методи викладання не надто відрізняються, але це все таки хімія, тож тут буде більше практичних завдань з вирішення задач, хімічних рівнянь тощо.
Деталі про досвід викладання:
Як ви бачите в переліку вище, я займаюсь з учнями достатньо різних рівнів, і відповідно способи викладання теж різні. Але якщо загалом, то я використовую власноруч підготовлені презентації, використовуючи матеріали відповідного рівня, підбираю цікаві відео, проводжу опитування щодо матеріалу в усній формі, тестовій або іноді це може бути якесь цікаве завдання спрямоване на перевірку знань. Звичайно я спираюсь на те, яка стоїть мета, який в учня рівень, як він легше сприймає інформацію тощо.
Ну як ви вже встигли побачити вище, навчаюсь я на біологічному факультеті Київського Національного Університету ім. Тараса Шевченка. Відповідно я здебільшого викладаю біологію і готова допомагати учням/студентам достатньо різних рівнів. Також можу допомогти у «пізнанні» хімії, але на жаль, лише шкільного рівня.
Так, оскільки у віконечках під предметами дуже мало місця, я тут розповім трішки детальніше щодо викладання:
Якщо я наприклад займаюсь зі школярем, який хоче просто вивчити біологію, то тут величезне поле можливих варіантів, тож я звичайно буду відштовхуватись від того, що саме потрібно і цікаво учневі, як йому легше сприймати інформацію тощо.
Якщо це наприклад підготовка до ДПА/ЗНО, то звичайно багато що залежить від того, який рівень в учня, тобто я можу як підтягувати по окремим темам, так оглядово пройтись по всьому матеріалу, так і прорішувати тестові завдання.
Якщо це Олімпіада, звичайно будемо займатись за тими темами, за якими вона проводиться, використовуючи відповідні матеріали.
Стосовно університецьких курсів, я можу займатись зі студентами 1-2 курсів за напрямками: ботаніка (вищі,нижчі. У випадку вищих морфологія, систематика, анатомія), біохімія (людини), мікробіологія.
Ну у студентів все зазвичай набагато складніше і цікавіше, тож я думаю, деталі доцільно буде обговорювати вже особисто.
PS. Щодо ЗНО, багато вчителів, особливо молодих, пишуть: «Підготуватись до ЗНО? — Легко!!!»
Я одразу скажу, це не дуже легко, більше того, багато що залежить від того, наскільки інтенсивно готовий працювати учень, і скільки в нього є часу на підготовку.
Однак в житті бувають різні ситуації, особливо зараз, і якщо у вас до ЗНО лишилось пів року, але ви готові працювати, звичайно не 24/7, але достатньо багато, якщо у вас є мета, я думаю, я зможу вам допомогти.
Це буде не легко, але якщо це вам дійсно потрібно, я думаю, ми впораємось).
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет