Анастасія Д.
Перше заняття безкоштовне! Привіт!) Мене звати Анастасія і я знаю, що ти прагнеш опанувати неймовірні природничі науки. Чудово тебе розумію, адже колись і я була на твоєму місці! На цей час я студентка 4 курсу в КНУ імені Т. Шевченка на спеціальності "Фізика". Маю поглибленні знання як в математиці, так і в фізиці.
Перше заняття безкоштовне! Привіт!) Мене звати Анастасія і я знаю, що ти прагнеш опанувати неймовірні природничі науки. Чудово тебе розумію, адже колись і я була на твоєму місці! На цей час я студентка 4 курсу в КНУ імені Т. Шевченка на спеціальності "Фізика". Маю поглибленні знання як в математиці, так і в фізиці.
Деталі про досвід викладання:
Замість традиційного підходу до вивчення формул та правил, я спрямовую своїх учнів на відкриття самої сутності математики. Ми експериментуємо з числами та формами, знаходимо закономірності та незвичайні логічні ланцюжки.
Моя основна мета - це показати наскільки різноманітною та цікавою може бути математика, а головне - наскільки легкою і зрозумілою.
Деталі про досвід викладання:
Моя методика викладання фізики - це захоплююча подорож у світ незримих сил та природничих явищ, де Ви стаєте дослідником та відкривачем законів Всесвіту. Моя мета - зробити фізику доступною та цікавою, викликати прагнення розуміти світ навколо нас через наукові закони.
Однією з ключових складових моєї методики є використання повсякденних прикладів та аналогій, які допомагають з'єднати абстрактні поняття з реальними ситуаціями.
Викладаю понад 3 роки, дуже терпляча, але вимоглива. Допомагаю опановувати новий матеріал. Під час перших занять я створюю дружню, комфортну атмосферу і проводжу аналіз знань та рівня учня. Це допомагає мені зрозуміти, на якому етапі навчання він знаходиться та які конкретні труднощі виникають. Після цього я створюю персоналізований навчальний план, який орієнтований на заповнення прогалин у знаннях.
Моя методика базується на вивченні не лише конкретних алгоритмів та правил, але й на розумінні принципів застосування цих правил. Я старанно пояснюю логіку кожного кроку та його зв'язок з попередніми та наступними кроками. Такий підхід допомагає учням не просто запам'ятовувати алгоритми, але й розуміти, як і чому вони працюють.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет